Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. dus heb alles helemaal uitgereden.. Omdat mijn pony zoveel karakter heeft en hij heel vaak weer nieuwe dingen uitprobeerd is het moeilijk om hem gelijk in 2 jaar naar het Z te rijden.. als ik wat ouder was geweest (en dus vooral sterker) en toen deze pony had gekregen was het denk ik wel zeker veel sterker gegaan....
zoals witte handschoentjes en haarnetje. Nooit meer aan gedacht!
Thanx Diana!
Twinkie schreef:Dat zal er veel aan liggen,
Wat voor proeven je rijd,wat voor paard je hebt en hoe vaak je wedstrijden rijd. Sucses alvast !

Queenie schreef:heyz..
Ik rijd nu met Quinsy 2 jaar wedstrijden dressuur. ik heb 1 1/2 jaar in de B gereden. M'n pony had wedstrijdangst en was heel erg kijkerig. Nu afgelopen winter ben ik L1 gestart en 't gaat errug goed. Nu rijd ik L2. Van de zomer hoop ik M1 te starten. Ze loopt nu heel ontspannen de proefjes wat ze eerst niet deed. Een hele vooruitgang duz.
knuffels Evelien en Quinsy
masja"]
[quote="Queenie schreef:heyz..
Ik rijd nu met Quinsy 2 jaar wedstrijden dressuur. ik heb 1 1/2 jaar in de B gereden. M'n pony had wedstrijdangst en was heel erg kijkerig. Nu afgelopen winter ben ik L1 gestart en 't gaat errug goed. Nu rijd ik L2. Van de zomer hoop ik M1 te starten. Ze loopt nu heel ontspannen de proefjes wat ze eerst niet deed. Een hele vooruitgang duz.
knuffels Evelien en Quinsy
maar tevens is hij af en toe zo ontzettend eigenwijs dat ik nu nog geen proef met hem kan rijden, omdat hij simpelweg geen zin heeft. Het is er eentje waarvan ik soms (lees: heeel soms) sta te kijken van wat hij allemaal kan, maar waarop ik meestal na de proef met een zuur gezicht de ring uitloop omdat hij het weer eens vertikte om te galopperen
(ja, zelfs in de L1 doet hij dat nog, laat staan middengalop) Het is gewoon een liever-lui-dan-moe-paard.
)