Eurostar Klara

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tabino

Re: Eurostar Klara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:33

Dat probleem had ik ook destijds met mijn Eurostar Klara! Ik was er terug meegegaan naar de winkel en zij zeiden dat ik de broek te heet had gewassen. Ik had hier zelf mijn vraagtekens bij omdat ik normaal gesproken op vrij lage temperatuur was. (40 graden ongeveer)
Na even aandringen heb ik wel een nieuwe rijbroek gekregen Lachen (het pluizen was na een week al behoorlijk erg)

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 10:37

Heb ook 2 eurostar broeken, allebij pluizen ze wat op mijn bovenbeen (omdat mn zweep daar zit). Heb er niet echt last van. Het begon trouwens pas na een jaar.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 13:59

Het schijnt dat er een serie Klara's is geweest waarvan de stof extreem gauw begon te pillen (zie ook het topic waar Martine__ naar verwijst).

Zelf heb ik er geen problemen mee. M'n grijze heb ik al zeker 3 jaar en pluist amper. M'n andere 2 Klara's (bruin en wit) pluizen ook niet tot nauwelijks. Alleen m'n blauwe heeft in de knieholte wat meer zitten. Maar eerlijk gezegd boeit 't me ook niet. De broek zit verder heel fijn. Een pluisje meer of minder interesseert me niet. Hij wordt gebruikt, dus dan slijt ie.

Wat ik wel minder vind is dat ze bezuinigd hebben op de stof van de broekzakken. In m'n grijze kan ik heel fijn m'n handen kwijt. In de andere 3 moet in m'n handen tot een vuist ballen. Nagelbijten / Gniffelen

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:15

Ook ik heb een Eurostar Klara die wat pluist. Hij wordt niet te heet en binnenstebuiten gewassen. Ik vind het niet zo mooi, maar verder vind ik hem wel erg fijn zitten!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:18

Oef, ik heb vorige week een Eurostar Klara gekocht. Voor die 87 euro die ik er voor betaald heb heb ik geen zin in een broek die al na een paar keer pluist hoor. Kan hem helaas al niet meer terug brengen, dus ik hoop dat het pluizen mee valt.

Yvonnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:13

ik heb ook een bruine, maar met die van mij is nog niks aan de hand. hopelijk blijft het ook zo!

Lucieluffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:16

Ik heb ook meerdere ES klara's!

Bij mij gaan ze ook pluizen..
Ik denk inderdaad dat het van het klitterband komt..
Anders zou je misschien even in de winkel kunnen vragen...

Yvonnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:18

het zal indd wel van het klitteband kunnen komen, mijn moeder plakt ze altijd dicht bij het wassen, miss dat het dan niet gebeurd?

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:20

Hier niet echt last van..

Maar mams mag van mij niet heet wassen en de uiteinden gaan ALTIJD vast.. Ik ben héél precies in dat soort dingen! Schijnheilig

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:02

Die van mij pluist ook wat. Ja Vind het niet zo erg na 3 jaar gebruik. Knipoog Die van mijn moeder pluist volgens mij trouwens ook. Ja Bekend kwaaltje van ES. Knipoog

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 09:55

ik denk dat het gewoon aan de stof ligt, want toen ik hem nog nooit had gewassen en de broek nog maar 1 keer had gebruikt begon die na het rijen al te pluizen.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:23

Ik heb mijne nou al een dik jaar en heb hem ook erg vaak aan, hij pluist bij mij alleen in de knieholtes van mijn laarzen, verder niet. Lachen

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 21:16

Ja hier ook iemand Ja
ZEER SLECHTE BROEKEN!!
Ik heb er helaas 3 in een keer gekocht omdat ik de stof fijn vond zitten en er is er niet een die NIET pluist. En het stoort niet heel erg maar het hoort gewoon niet bij een nieuwe broek! Ik heb met 1 broek terug moeten gaan omdat deze zo erg ging pluizen dat de stof was aangetast. Ik mocht wel netjes een andere uitzoeken. Dit hebben trouwens niet alleen de broeken van Eurostar alleen heeft Eurostar wel meer minder goede broeken (Eurostar Domino katoen). Ik heb ook een Pikeur broek van deze thermo stof en die begint ook wat te pluizen.

Overigens ligt het hier echt aan de kwaliteit stof en niet of iemand de broek te warm wast.
Want mijn broeken worden binnenstebuiten met klittenband netjes vast op 30*c gewassen.