Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Myrano schreef:Vind de anky broeken persoonlijk niet zo mooi bij mezelf en ook niet fijn zitten,vooral die plooien vind ik niet mooi.
Ook vind ik ze veel te duur en als ik die reacties hier lees over wat die broeken allemaal doen; naden en stiksels los, scheuren, pluizen enz,..nee dankje
Ik hou het bij pikeur, dit is al jaren mijn merk.
) En daar ging de rits weer kapot van...
Joya_ schreef:ik heb geen anky rijbroek zijn denk ik super duur
. De kwaliteit van de stof vind ik echt waardeloos, dun en erg slijtage gevoelig. Daarbij vind ik de broek ook erg aftekenen, is denk ik geschikt als je maatje 36 hebt, maar niet voor maat 40. Ik heb voordien altijd Kentucky gehad en ben daar nu ook weer naar overgestapt, bevalt echt uitstekend. Fatsoenlijke kwaliteit stof en mooi afgewerkt. Zit echt heerlijk! Qua prijs liggen ze zo'n beetje gelijk met de Anky, je doet er alleen wel een stuk langer mee. 
Wanja schreef:Ik ben er absoluut niet over te spreken. De kwaliteit van de stof vind ik echt waardeloos, dun en erg slijtage gevoelig. Daarbij vind ik de broek ook erg aftekenen, is denk ik geschikt als je maatje 36 hebt, maar niet voor maat 40. Ik heb voordien altijd Kentucky gehad en ben daar nu ook weer naar overgestapt, bevalt echt uitstekend. Fatsoenlijke kwaliteit stof en mooi afgewerkt. Zit echt heerlijk! Qua prijs liggen ze zo'n beetje gelijk met de Anky, je doet er alleen wel een stuk langer mee.

] zijn het beste vind ik.
geen andere broeken meer voor mij