Wie kent het Stad en Lande terrein in Blaricum?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Wie kent het Stad en Lande terrein in Blaricum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 06:55

Neem de Meentzoom met kruising Schapendrift maar. Op die hoek zit het terrein namelijk... Het is overigens ook heel makkelijk te vinden hoor: Vanaf de A27 bij de 1e stoplichten (vanuit H'sum) rechtdoor (en vanuit Almere linksaf), bij de 2e stoplichten links. Dan maakt de weg aan het eind een bocht naar rechts, daar ga je naar links (je steekt het fietspad over). Dan maakt deze weg ook een bocht naar rechts en in die bocht zit de ingang aan je linkerhand.

Sandy1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:11

Het is bij stad&lande erg fijn rijden... voor mij ook lekker dichtbij Tong uitsteken scheelt weer een trailer regelen.
Ook is het erg makkelijk te vinden tot zondag voor diegene die mee doen

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 13:07

Ik vond het een leuke locatie om te rijden Ja Fijne organisatie, gezellige sfeer, aardige mensen, leuk dat er een fotograaf rondloopt, alleen jammer van de bakken die loodzwaar waren!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 09:21

ja een van de dresuurbakken is iid loodzwaar... :p
de fotograaf is mijn vader Haha! hij is de clubfotograaf ... Over een poosje zullen en een paar 250 foto's geselecteerd worden en op de site van Stad en lande gezet worden... Er zullen dat vast ook een paar leuke foto's tussen zitten van jou paard...

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 10:11

Oehh ik hoop het! Ben benieuwd! Haha! Heb nog geen foto's van me wedstrijden dus ik hoop dat hij er foto's van tussen zet. Als hij ze niet mooi genoeg vindt om op de website te plaatsen, zou hij ze dan misschien naar me toe willen mailen? Bloos

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:56

ik ben op het moment niet thuis maar ik ben in het bezit van alle foto's dus ik zou ze wel per e-mail naar je toe kunnen stuuren als ze eenmaal bewerkt zijn..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:03

Oud topic.