Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MISTRAL94 schreef:ikkiN schreef:Petrie heeft sowieso heel stug leer, als je er dagelijks mee rijdt, slijten ze heel snel. Het leer wordt snel lelijk, en het schilfert gauw.
Dan heb je de Petrie Perfect gehad want die schilferen door de coatinglaag.
Ik heb mijn Standaard nu al 4 jaar ik heb zelfs nog nauwelijk slijtageplekken aan de binnenkant van mijn laarzen. Ik reed zeker voorheen 2 paarden per dag en banjer ook overal doorheen. Ik heb alleen een paar maand terug de zolen moeten vervangen.
op een paar na dan..
) 
Sheran schreef:Perfect heb ik ook. Prima laarzen hoor, ik herken me totaal niet in alle negatieve berichtjes.
Cavallo heeft een wijdere kuit (kan er wel een wasknijper op zetten
) en knijpt bij de knieholte. Verder is de voet breder, zodat ik daar oook ruimte over houd. Als laatste is de wreef strakker, wat ik net niet kan hebben...Claudienee schreef:Wat een positieve reacties allemaal!op een paar na dan..
Ik zit er ook over te denken om petrie laarzen te kopen, nou kan ik alleen niet meer kiezen tussen welke haha
Weet iemand toevallig of de laarzen groot of klein uitvallen? Ik heb namelijk maat 39,5 t/m 41! (All-stars maat 39,5 Nikes zijn maat 40 en andere schoenen maat 41)

(omdat ik er zoveel mee loop)
. Model Goldjumper en model Softjumper.

Ik zat altijd te klooien met zakjes en pantysokjes etc..