en katoen is geen goedkopere stof, als je een broek hebt van katoen is die van betere kwaliteit dan een broek waar elastaan, nylon etc in zit dat zijn pas goedkope en syntetische stoffen, door die syntetische stoffen neemt de kwaliteit van de broek heel erg af. Katoen is gewoon een natuurlijke stof
Mijn Cavallo Champion (die van katoen) is al 3 jaar oud en ik reed daar vlot 6 dagen in de week mee. Ondanks dat hij vaal is geworden (tja dat heb je met katoen) is aan die broek nog geen slijtage te zien.
Die blue label zijn voornamelijk van van elastan en volgens mij helemaal geen katoen. En toch blijf ik erbij dat ik voor 100 euro best kwaliteit mag verwachten.
Ik vind ook zeer zeker dat je voor 100 euro best kwaliteit mag verwachten, maar er is een reden dat ze goedkoper zijn dan de duurste broeken. Als dat is dat ze gaan pillen, dan kan ik zelf daar mee leven. Zolang er maar geen gaten inkomen en de broek heel blijft.
Nobel01
Geplaatst: 20-06-08 12:27
-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt
En laat ik vandaag nu ook pluizen gevonden hebben op m'n broek, op de witte. Die is nog maar 5 keer gedragen. De grijze die ik geregeld draag lijkt nog goed. Als ik weer bij de ruitersportzaak kom dan ga ik ook met de broek terug.