Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annastasia schreef:als ik de verzekering bel. dan maken ze straks een aantekening en dan kan ik er alsnog naar fluiten. De kans is zeer groot dat zij bij dezelfde verzekering zitten, aangezien het om agrarische verzekering zit. en ze eigenlijk alle klanten persoonlijk kennen.
Dan komt er een schade geval binnen en dan denken ze: goh, had ik daar laatst niet een telefoontje over. eens even kijken. ja hier heb ik het. Nou daar wordt dus mooi niks uitgekeerd.
erleyne schreef:Dan hebben ze je het of verkeerd verteld, of je hebt niet goed opgelet. Wanneer je BE hebt, dan gaat het niet om het MTM van de trailer, maar om het werkelijke gewicht wat je achter je auto hebt hangen.
Maar dat maakt voor TS niet uit. Ik zou mijn trailer echt niet meer uitlenen als ik jou was.
Citaat:Hmm ok, dus ik kijk alleen naar de maximum te trekken massa van m'n auto en rij met trailer en paard over weegbrug en als dat niet hoger is dan wat m'n auto mag trekken, krijg ik nooit een probleem?
ok bedankt! 
Silfre schreef:Met een te zware trailer inderdaad niet nee. Maar met een goed beladen trailer met een passende auto ervoor?