Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tessii1991 schreef:mijn equitheme waterdichte zomerjas
en verder gewoon mijn laarzen en mijn cappie. Alleen je bovenbenen worden nat.. naja, als dat alles is
. Het paard en het tuig kan wel tegen een stootje hoor. Droogt vanzelf weer!
vet hem eens in het half jaar in..

Anne_GTI schreef:Niet, eerst wachten tot het droog is.... En als dat te lang duurt heeft ie geluk en kan ie met z'n regenjas aan het land weer in. (in de winter, in de zomer zonder jas maar hij kan droog gaan staan als ie dat wil)
Ja, ik ben van suiker... Als het begint als ik al aan het rijden ben rijd ik wel door maar ik ga het niet opzoeken. Paard loopt ook heel niet fijn in de stromende regen.

AnjaKos schreef:Anne_GTI schreef:Niet, eerst wachten tot het droog is.... En als dat te lang duurt heeft ie geluk en kan ie met z'n regenjas aan het land weer in. (in de winter, in de zomer zonder jas maar hij kan droog gaan staan als ie dat wil)
Ja, ik ben van suiker... Als het begint als ik al aan het rijden ben rijd ik wel door maar ik ga het niet opzoeken. Paard loopt ook heel niet fijn in de stromende regen.
Dan zal je wel niet heel veel rijden met het Hollandse klimaat![]()
En ik ben heel blij met de uitvinding van de buienradar.