stal en rijschoen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bon_Bon

Re: stal en rijschoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:41

Naja ik heb doodsimpele rijschoenen (jodphurs ofzo) van merk Dafna zijn supergoedkoop (30 euro ofzo) vind ze goed rijden zijn waterdicht.
Weet alleen niet of je hele dag zonder pijn kan staan en lopen (heb zelf versleten voet dus loop zowiezo altijd met pijn of ik nouwel of geen schoenen aan heb of wat voor maakt niet uit)ik redt het wel hele dag lopen met die schoenen maar heb dan meer last van me voet als met gympies aan.

Lisaa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 21:08

jaa ik hem ook van die soort laarsjes maar dan van kieffer Knipoog

die zitten lekker op stal en in de bak !!:d

Cuarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:51

Ik heb zelf Ariat schoenen, die zijn echt super fijn..
Weet niet of ze in 43 zijn..

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:41

Ik rijd op het moment met een paar oude afgetrapte Dr. Martens. Ze zitten heerlijk, ze hebben er nu al een paar keer mijn tenen en enkels gered van paardenhoeven en ze zijn absoluut waterdicht en ze lopen GODDELIJK Haha! Zeker aan te raden!
Mijn peperdure Mountain Horse schoenen staan een beetje weg te stoffen... tot het winter wordt want dan zijn ze zo lekker warm met die wollen voering. (alleen ze hebben zo'n dikke zool! Ik lijk wel een reus)

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:13

ik heb ook ariat stalschoenen

zitten prima Lachen en lopen ook lekker..kan er de hele dag wel op lopen Lachen

waren ook niet zo duur Lachen

Flipse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 14:43

ariat is superfijn en verkrijgbaar in grote. als je er wat minder voor wilt uitgeven kijk dan op internet er worden vaak nieuwe of bijna nieuwe aangeboden. mountain horse is ook mooi maar daar heb ik geen ervaring mee.

tessnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:06

Ik heb zelf het Hobo laarsje met de rits aan de achterkant en vetters. Zit heerlijk heb ze nu bijna 1 1/2 jaar en ze zien er nog steeds goed uit. Ik poets ze wel 1 keer per maand maar dat is sowieso voor het behoud van je spullen. Ik heb er een ariat zool in zitten van een laarsje waar een stalen neus in zit. Die heb ik zelfs nog niet eens aangehad omdat het Hobolaarsje zo fijn zit. Kosten: 99,95!