Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(dat ik minderjarig ben zegt niks over hun hoor
)
, ze wilde de 1e even laten uitgroeien, en de ander is vrij oud en verdient een pensioen met een dier dat ze vertrouwd en gehecht aan is 

We hebben ze daar niet gedumpt, en wij kunnen er weinig aan doen dat die pony's bij die kinderen staan, gezien ze daar helemaal niet mogen staan! dus ja we halen ze daar weg omdat ze daar nooit hadden mogen komen.
ponyfee schreef:als je het mij vraagt zijn die pony's beter af bij de nieuwe eigenaar...
iemand geeft zomaar zn pony's weg, kijkt er niet meer naar om en il ze dan terug hebben.
Die vriendin van jou kon me de boom in!
Hoop dat de pony's het goed hebben op hun nieuwe plek en daar wel mogen blijven staan, het is toch van de zotte om zomaar dieren weg te geven en dan weer terug te willen, het is geen speelgoed!
slimmerik schreef:ponyfee schreef:als je het mij vraagt zijn die pony's beter af bij de nieuwe eigenaar...
iemand geeft zomaar zn pony's weg, kijkt er niet meer naar om en il ze dan terug hebben.
Die vriendin van jou kon me de boom in!
Hoop dat de pony's het goed hebben op hun nieuwe plek en daar wel mogen blijven staan, het is toch van de zotte om zomaar dieren weg te geven en dan weer terug te willen, het is geen speelgoed!
Klopt. Ze zijn bij de nieuwe eigenaar allicht ook beter af.
De oude eigenaar is ook aardig labiel. Koopt en verkoopt (geeft weg) dieren als ze ook maar even geen tijd of zin heeft.
Hoop voor jou dat het niet vaker voor gaat komen dat ze al hun paarden weg gaan geven: al die zoekacties.