Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
).
Nadya schreef:Milly, brrrrr, wat een vreselijk verhaal van jouw paard. Hoe is dat gebeurd??????
Milly_ schreef:ze hadden hem net op de wei gezet , draaide zich om om het hek toe te doen, en BAM het was al gebeurd.
Been was gebroken ( en niet zomaar een breuk, want zijn been 'hing' er gewoon, helemaal naar de andere kant gebogen) Niet meer te redden dus. 1 rake klap op een verkeerde plek en het is passé
capraibex70 schreef:Houden jullie er wel rekening mee dat een gecastreerde hengst tot 3 maanden na castratie nog vruchtbaar is? Lijkt me dus niet zo handig om dat dier al in een kudde met merries te zetten....
, jaaa, dat had ik ook al gezegd, maar de merries zijn of heel oud (eentje van 37 en eentje van 34) of heel groot en er loopt nog wel een vruchtbare merrie die meer zijn maat heeft, maar als daar een veulentje van komt, blijft die gewoon in de kudde.
. Ik vind het geweldig dat zo'n vrouwtje zo'n beestje koopt en hem een mooi leven wil geven. Ik hoop zo dat het wel gaat werken, maar ja, als je paard zulke wonden oploopt, dan denk ik vooral ook even alleen aan mijn eigen paard, hoor. 
! En die eeuwigdurende hengstigheid
, hahaha!
. Waarom heb je dan zo'n dier, vraag ik me dan af...
. Ik denk zelf dat sommige paarden wel wat kunnen leren van de andere paarden in de loop van de tijd. Ik weet niet hoe oud die merrie is?

Bojangles schreef:Hahaha, heb je wel eens die hopen gezien bij wilde paarden?
Lijkt wel gewoon een mestbult hoe die hengsten over elkaars mest heen mesten