Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, maar echt elke dag aan en geregeld behoorlijk in de blub. Voor 40 euro vind ik het geweldige stalschoenen. (heb ze trouwens in de winter met buitenrijden ook aan, lekker warm) 
gewoon mooie (niet van die lompe) van Colorado
I_S_L schreef:Heb van Ariat schoenen voor de wedstrijd. erg fijne schoenen maar gaan heel erg snel kapot !
Nu heb ik schoenen van de Scapinogewoon mooie (niet van die lompe) van Colorado
ik heb mountainhorse schoenen, zijn ook redelijk prijzig, 120 euro maar ik zweer er bij ik woon er bijna in
ze zijn water dicht en ook makkelijk schoon te maken! Wanja schreef:Ik zweer echt bij Ariat, wil nooit meer anders. Prijs is verschillend per model.
, ze zijn bij de naad ingeschreurd.

knolle_krack schreef:Wanja schreef:Ik zweer echt bij Ariat, wil nooit meer anders. Prijs is verschillend per model.
Ariat en schoenen van scapino schelen wel veel, hahahahaha maar die ariat is idd duur maar hij gaat wel snel stuk als je er veel op loopt??
, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat de kwaliteit ook een stuk hoger ligt. Ik heb 3 jaar lang Ariats gehad (geloof de goedkoopste van 90 euro, weet even niet meer hoe ze heten) en toen waren ze inderdaad versleten, maar ik loop er dan ook iedere dag op!