Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
knooopje schreef:mischien is hij wel gewoon verwend!als ie iets niet wil,word ie gewoon boos(net kleine kinderen)
ik zou consuqent tegen hem zijn,hij probeert je de baas te zijn,en voor je het weet,wil die niks meer,ik had hem gewoon bij een profesionele stal laten zadelmak maken,scheeld je een hoop ellende,en je krijgt je paard,opstappen en wegrijden terug.
ik geef mijn mening op wat jij in je begin post verteld heb, en in mijn ogen vind ik dat het dier nu aantoont nog niet klaar te zijn.. knooopje schreef:opschepen met een boek,lijkt me ook niet echt makkenlijk,voor iemand,die daar geen ervaring mee heeft.
maar dat is mijn mening.
vr groetjes saskia
knooopje schreef:lees het topic maar eens door.

PinkyBubble schreef:knooopje schreef:lees het topic maar eens door.
haha oke, dan zal dat net het stukje zijn waa rik overheen gelezen heb
Boeken zijn handig als je meer informatie over iets wil hebben, maar niet om op te bouwen of ervaring uit op te doen, want dat krijg je alleen maar in de praktijk, en in de praktijk moet je het onder begeleiding doen om die ervaring te krijgen,
en dat krijg je niet als je je paard weg brengt.
Ik bedoel hoe moet je nou praktijkervaring uit een boek opdoen.. niet toch??
,.Relien schreef:@ pinkybubble:
ik ben ook even gestopt met zadel en hoodstel en lekker bezig met grond werk. en dat gaat opzich goed. ik ben al sinds januarie met hem bezig. ik denk zelf ook dat het mischien ergens te snel is gegaan. dus daarom licht hel zadel en hoofdstel nu weer lekker in de kast,.
ik heb al meerdere paarden ingereden dus het is niet dat ik dit vor het eerst doe. en ik ben ook niet voor het wegbrengen omdat ik toch ook wel heel erg wil dat hij zacht in de mond blijft enzz. maar via me hoefsmit hebben we mischien iemand die kan helpen tegen de tijd dat ik vind dat we weer met zadel kunnen werken. dat vrouwtje is heel rustig en doet alles alleen en heeft heel veel paarden al zadle maki gemaakt die ze op van die training stallen niet ingereden kregen.
ik zal is met de eigenaar overleggen voor osteopaat. want die komt binnekort ook voor mijn eigen pony dus dan kunnen ze mischien te gelijk.
Relien schreef:bedankt..
zijn er niet ook van die oefeningen in de longeer cirkel ofzo.
ik heb hier in het begin eigenlijk nooit last van gehad bij hem .
alleen dat hij het bewegen neit leuk vond