Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
melaniemagic schreef:ik ben gister in duitsland geweest en kwam door uelsen... ik zag een paar paarden op een heuvel staan, en zag een bond paard met een vlek op de hals net als new fest. dus ik denk new fest staat in uelsen denk ik... kon geen foto maken want op de terugweg gingen we andere weg langs...
melaniemagic schreef:en? ben je er al achter? ik hoop het wel voor je, heb medelijden... en hoop dat ik je goed heb geholpen
Gowlan schreef:melaniemagic schreef:en? ben je er al achter? ik hoop het wel voor je, heb medelijden... en hoop dat ik je goed heb geholpen
nee ik heb nog geen enkele mogelijkheid gehad om er langs te kunnen rijden.![]()
Ik moet ook even uitzoeken hoe ik dat zal moeten doen,
in ieder geval bedankt voor je reactie en interesse weer!
x
, graag gedaan, ik hoop zó dat ik je kan helpen!! als je iets verder bent gekomen, moet je het zeggen!! ik stuur je wel een x een pb'tje! x Gowlan schreef:melaniemagic schreef:en? ben je er al achter? ik hoop het wel voor je, heb medelijden... en hoop dat ik je goed heb geholpen
nee ik heb nog geen enkele mogelijkheid gehad om er langs te kunnen rijden.![]()
Ik moet ook even uitzoeken hoe ik dat zal moeten doen,
in ieder geval bedankt voor je reactie en interesse weer!
x
, graag gedaan, ik hoop zó dat ik je kan helpen!! als je iets verder bent gekomen, moet je het zeggen!! ik stuur je wel een x een pb'tje! x[/quote]

Gowlan schreef:melaniemagic schreef:ik ben gister in duitsland geweest en kwam door uelsen... ik zag een paar paarden op een heuvel staan, en zag een bond paard met een vlek op de hals net als new fest. dus ik denk new fest staat in uelsen denk ik... kon geen foto maken want op de terugweg gingen we andere weg langs...
Dit zou best nog wel eens kunnen kloppen,
Ik ga weer het één en ander uitzoeken in de hoop dat ik meer te weten krijg.
Bedankt voor je reactie!
Citaat:ik ben gister in duitsland geweest en kwam door uelsen... ik zag een paar paarden op een heuvel staan, en zag een bond paard met een vlek op de hals net als new fest. dus ik denk new fest staat in uelsen denk ik... kon geen foto maken want op de terugweg gingen we andere weg langs...
Citaat:Dit zou best nog wel eens kunnen kloppen,
Ik ga weer het één en ander uitzoeken in de hoop dat ik meer te weten krijg.
Bedankt voor je reactie!
Citaat:Mocht het zeker Uelsen zijn wil ik wel een keertje voor je naar Uelsen rijden. Het is voor mij ongeveer een half uur rijden.
Maar dan moet er wel wat meer zekerheid zijn aangezien het een beetje lastig is om bij elk weilandje te gaan stoppen. en bovendien lijken veel pony's snel op elkaar.
Misschien kun je eventueel even mails sturen naar Duitse stallen en manege's in de buurt van Uelsen?

Gowlan schreef:lorettalover schreef:New fersest en nootjee!
Die hebben even op waalzicht gestaan misschien 1,5 jaar geleden als het niet meer is !
gr
suces!
Klopt, vanaf daar zijn ze doorverkocht aan handelaar C. Visser in Heerjansdam.