Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jasterina schreef:sheyjoen schreef:ik heb ze ook.. ik heb ze al 5 jr, werd gewoon 1 tot 3x in de week mee gelest.. en nu weer 3x in de week. Ik vind ze echt super zitten!! en geen klachten ook niet wat de coating betreft. Voor dat geld vind ik t een prima laars..
Ben je er zuinig mee ??
Maak je ze elke keer schoon naa het rijden ??

rindin schreef:magic_lover schreef:geen goede ervaring met de perfect's
als je 1x per week rijd, dan zullen ze nog wel goed kunnen zijn, maar als je regelmatig rijd,
bij mij werden ze erg snel lelijk, coating liet los en bladerde af etc etc..
heb nu de Standaard die bevallen mij prima, wel 100 euro duurder, maar dat is het zeker waard, heb ze sinds januari dit jaar, maar ze zijn nu nogsteeds mooi (vergeleken met de perfects die nu al zo goed als lelijk waren)
Jouw perfects waren tweedehands toch? Geen goede vergelijking met je nieuwen dus.
Ik heb ook de perfects en hoef geen anderen. Ze lopen heerlijk, kan er de hele dag
wel op lopen. Ze zitten goed, en zijn mooi. Ik maak ze helemaal niet vaak schoon en ben
er niet overdreven zuinig op. Maar ze blijven mooi! Mijn vorige perfects heb ik 4 jaar
gehad en nooit wat aan laten doen. Leer bleef mooi, alleen de hak was versleten.
Maar mag ik vragen waarom je leren laarzen wil als je nog in de groei bent?
Lijkt mij weggegooid geld. En als je dan toch voor leer gaat, waarom niet
die laarzen van Cavallo (volgens mij) die "meegroeien". Daar zit elastiek in de
schacht en je kunt de binnenzool eruit halen, daardoor wordt ie een maat groter.
Zjin geloof ik in dezelfde prijsklasse als de Petrie Perfect.
rindin schreef:magic_lover schreef:geen goede ervaring met de perfect's
als je 1x per week rijd, dan zullen ze nog wel goed kunnen zijn, maar als je regelmatig rijd,
bij mij werden ze erg snel lelijk, coating liet los en bladerde af etc etc..
heb nu de Standaard die bevallen mij prima, wel 100 euro duurder, maar dat is het zeker waard, heb ze sinds januari dit jaar, maar ze zijn nu nogsteeds mooi (vergeleken met de perfects die nu al zo goed als lelijk waren)
Jouw perfects waren tweedehands toch? Geen goede vergelijking met je nieuwen dus.
Ik heb ook de perfects en hoef geen anderen. Ze lopen heerlijk, kan er de hele dag
wel op lopen. Ze zitten goed, en zijn mooi. Ik maak ze helemaal niet vaak schoon en ben
er niet overdreven zuinig op. Maar ze blijven mooi! Mijn vorige perfects heb ik 4 jaar
gehad en nooit wat aan laten doen. Leer bleef mooi, alleen de hak was versleten.
Maar mag ik vragen waarom je leren laarzen wil als je nog in de groei bent?
Lijkt mij weggegooid geld. En als je dan toch voor leer gaat, waarom niet
die laarzen van Cavallo (volgens mij) die "meegroeien". Daar zit elastiek in de
schacht en je kunt de binnenzool eruit halen, daardoor wordt ie een maat groter.
Zjin geloof ik in dezelfde prijsklasse als de Petrie Perfect.

Voor mij nooit meer goedkope petrie's