Ik zit er wel aan te denken om de jas te gaan kopen..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ticktack schreef:hey hey...
ik vind het zo stoer...
ik heb de jas al...liet hem zien aan mijn moeder en toen zij ze vooruit ....en nu heb ik hem net 1 dag
...
ps iedereen die het stom vind hij staat erg leuk krijg leuke reacties en hij zit echt heel lekker vooral met rijden enzo..

ik krijg zo'n jas als ik slaag voor me examen 
chOcodipJ schreef:ik vindt ze hardstikke stoerik krijg zo'n jas als ik slaag voor me examen
edit : er staat maar 1x knhs op dus overal is ook een beetje overdreven
Net zo iets als met een deken rondlopen: "Indoor kampioen 1999''
ja echt tegengekomen
) 
vind er niets aan... 

casperrr schreef:chOcodipJ schreef:ik vindt ze hardstikke stoerik krijg zo'n jas als ik slaag voor me examen
Kom op eh, als je een béetje verstand hebt van zaken en je ziet zo'n jas weet je wel dat die van de KNHS is!
(wedden dat ik op concours mensen ga tegenkomen die echt de hele zooi hebben gekocht?Net zo iets als met een deken rondlopen: "Indoor kampioen 1999''
ja echt tegengekomen
)

) casperrr schreef:chOcodipJ schreef:ik vindt ze hardstikke stoerik krijg zo'n jas als ik slaag voor me examen
Kom op eh, als je een béetje verstand hebt van zaken en je ziet zo'n jas weet je wel dat die van de KNHS is!
(wedden dat ik op concours mensen ga tegenkomen die echt de hele zooi hebben gekocht?Net zo iets als met een deken rondlopen: "Indoor kampioen 1999''
ja echt tegengekomen
)
maar ik bedoelde gewoon dat er op de jas zelf 1x de logo van de knhs staat

. 140 Euro voor een jas met "Rabobank" erop vind ik dan ook wat te veel van het goede
.

sjakie schreef:dat doe ik dus ook niet