Tips voor 1e keer strandrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fleurt

Re: Tips voor 1e keer strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 13:25

Iedereen heel erg bedankt voor de tips!! Haha!

Ik ben al vaker met andere paarden op het strand geweest, dus dat ken ik wel. Alleen mijn paard kent het strand nog niet echt!
Ik ben vorige week met een vriendin de duinen in geweest, en ging ook even het strand op. Ik liep er wel naast, omdat je nu niet meer het strand op mag overdag Clown
Ging allemaal prima, ik liep ook even naar het water, dat vond ze wel een beetje eng omdat er golven waren! Ze ging ook nie alleen het water in bij een meertje, maar achter 2 shetlanders aan!
De volgende keer moet ik savonds het strand op als ik wil rijden! Ga denk ik weer met dezelfde vriendin, aangezien haar paard lekker rustig is en van mensen kijken houd Tong uitsteken Eerst stappen en draven lijkt me een goed idee!
Ik ga zowizo niet de 1e keer met paarden die niet te houden zijn en meteen voluit willen.. want dan denkt ze dat ze dat altijd mag! De 2 paarden die in dezelfde stal staan zijn heel druk.. dus daar wacht ik nog wel even mee.
Die tip van de wind vind ik ook wel een goeide!! Knipoog

Nou ik zou het laten horen als ik het strand ben op gegaan.. maar waarschijnlijk is dat niet binnenkort..

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:44

je mag wel met mij mee hoor Vork

fleurt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 13:45

djoya schreef:
je mag wel met mij mee hoor Vork

jou bedoel ik ook Clown met je (soms) rustige paard dat naar mensen kijkt Knipoog

Bambi_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:13

Ik heb ook wel is een strandrit gemaakt. 2 x
Maar ik zou iemand mee nemen met een paard die dat al goed kent ! Of als je dat ook niet zo vertrouwt, eerst gaan wandelen ofzo!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 09:18

Ik reed voorheen altijd op het strand en de eerste keer dan mijn fjord op het strand kwam was het windkracht 6 Haha!
galop was geen eens mogenlijk vanwege al dat opwaaiende zand.

Dus gewoon lekker gaan rijden en je vooral niet gek laten maken door anderen.