Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maanling schreef:Ik heb mijn instructrice er wel eens over gehoord, maar dan niet ivm les geven maar ivm wedstrijd. Een van de ruiters op stal vind het prettig als mijn instructrice meegaat. Maar ga dan op het losrijterrein (of bak) maar eens aanwijzingen staan schreeuwen... daar is de rest niet blij mee. En er zullen meerdere mensen staan roepen, ook niet fijn. Voor dat geval wil ze eigenlijk ook zo'n ding aanschaffen maar ik hoorde echt absurde prijzen!
Eliine schreef:mijn instructrise gebruikt er sinds een paar maanden ook eentje en ik vind het echt super! Ik hoor haar aanwijzingen nu gewoon net alsof ze vlak naast me staat, ze hoeft niets te herhalen, niet te schreeuwen, en er gaat dus geen tijd verloren omdat ik haar niet kan verstaan en oefeningen oid opnieuw moet doen. Mijn instructrise heeft er trouwens eentje waar ik dus een oortje in heb en zij een headset op heeft. (ze geeft voornamelijk priveles) Het enige wat in het begin een probleem was was het aanzetten. Dat lukte niet altijd meteen. Maar daar hoor ik haar de laatste tijd ook al niet meer over, dus misschien lag dat meer aan haar dan aan het apparaatjeMaar ik ben er als ruiter zijnde zeeer tevreden over
hennyvanamon schreef:ik wilde binnenkort les gaan geven met een microfoontje, omdat wij een enorme grote bak hebben, en door weersomstandigheden, soms moeilijk te verstaan ben , maar nu de vraag , wie heeft hier ervaring mee, positief/negatief, en wat kosten die dingen/en waar koop deze apparaatjes. bvd henny leijen.
Innepin schreef:Ik ben Erna, die vrouw die op haar 48e aan haar eerste paard begon