Zal ik starten of niet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 16:18

Uiteraard zal zij voldoende kennis hebben om dit te besluiten, maar misschien wil ze gewoon wat meningen horen. Of is ze onzeker en wil wat bevestiging hebben...
Dit is toch normaal?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:10

Dat vind ik dus ook Fabiënne, het is soms gewoon fijn om ook eens dingen vanuit een ander gezichtspunt te horen Homiafortuna...
Er is toch niets mis met zo'n vraag Verward

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 20:13

Idd, normaal gesproken overleg ik dit soort dingen met mijn instructrice maar doordat we altijd op woensdag les hebben, is er de afgelopen weken niks van gekomen.

En zo vaak heb ik nog niet Z gestart, was gewoon nieuwsgierig wat mensen vonden, of ik moest starten of niet.

En Gomir nog bedankt voor je uitleg over hoe je aan minpunten kan komen Tong uitsteken

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 20:21

Homiafortuna schreef:
Ik kan uit je hele verhaal niet opmaken in welke klasse je nu gaat starten en of het een officiele wedstrijd is. Als het maar een onderlinge wedstrijd is valt er toch niets te verliezen. Je kunt alleen maar ervaring voor jezelf en je paard winnen. Als je in de B gaat starten. Officieel of niet, dan kun je sowieso nooit een verliespunt rijden.
Ik zou dus zeggen: go for it girl.

Zoals eerder gezegd ga ik dus Z, ik ben idd vergeten het er echt bij te zetten. Maar de link naar het andere stukje bij 'verslag van de dag' legt al aardig wat uit.

Onofficiele wedstrijden rij ik niet meer, mn moeder, zus en ik zijn vaak de jury's bij ons op stal bij mangegewedstrijden.
Of mn zus moet me gaan jureren Haha!

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:52

Joh meid, met zoveel ervaring als jij hebt, hoef je je niet druk te maken. Dat gaat wel lukken.