Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anthea schreef:Word er ook op de ruiter beoordeeld? En zoja, wat als de ruiter piercings in het gezicht heeft? Krijg je daar ook minder punten door?

Snoop_fan schreef:Agh leuk voor jullie! Ik wist niet dat je op verzoring ook punten kreeg! Hebben jullie misschien hier een foto van want ik heb overlaatst m'n shetje eens opgemaakt(weet niet hoe het noemt, eerst allemaal staartjes en dan die splitsen en nog spliten enz..).. Ik had dan in de manen zo'n splits-ding, vooraan aan z'n koppie ook zoiets en achteraan een dikke vlecht
Heel onordelijk maar wel schattig
.

De mijne ziet er niet zo netjes uit
Ik poets dikwijls mijn spullen niet en benen wassen doe ik alleen als het echt nodig is. Maar wij krijgen er dan ook geen punt op.
)
Snoop_fan schreef:Agh leuk voor jullie! Ik wist niet dat je op verzoring ook punten kreeg! Hebben jullie misschien hier een foto van want ik heb overlaatst m'n shetje eens opgemaakt(weet niet hoe het noemt, eerst allemaal staartjes en dan die splitsen en nog spliten enz..).. Ik had dan in de manen zo'n splits-ding, vooraan aan z'n koppie ook zoiets en achteraan een dikke vlecht
Heel onordelijk maar wel schattig
ik sta bijna 4 uur te poetsen, wassen, invetten en zo. Maar voor een 7 die iedereen krijgt, raak ik de shampoo dan niet aan..