Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ezmee schreef:Neem geen wollen jasje. Daar ben ik ook achter gekomen. Ik ben al zo'n zweetmuis. ik heb er nu een van /Red Horse met krijtstreep
ik heb de eurostar?? type weet ik zo 1..2..3 even niet

zazoeyou schreef:warm dat hij zit??
Ik ben met 2e proef bijna van paard gevallen(bevangen door hitte) vanwege het jasje![]()
Ik werd duizelig en storte er bijna naast
Rubi_ schreef:zazoeyou schreef:warm dat hij zit??
Ik ben met 2e proef bijna van paard gevallen(bevangen door hitte) vanwege het jasje![]()
Ik werd duizelig en storte er bijna naast
'k heb op concour een keer iemand gezien, en die had dat ook, en toen ze klaar was met de proef, en ze stapte net bij A de ring uit, viel ze ineens flauw van haar paard af
LauraRoos schreef:De keer dat ik een proefje had was het koud brr, het is vervelend idd dat je in die warmte moet rijden met een proefje, heb je ondertussen al een goed jasje gevonden?
Prinsloveuu schreef:ieder jasje is warm tenzij jij van je club of vereniging een kleur als rood of groen mag aandoen want blij en zwart zijn het warmst. ik heb een donkerblauwe (verplicht bij mijn V) die trek ik 5min voor ik de ring inmoet aan en daarna weer uit nergens geen last van. ziet er netter uit + hoger punt voor verzorging.
Barmat schreef:Ik heb dus zo'n wollen, extreem heet exemplaar waar je de marinemoord in stikt tijdens het rijden.... ben ooit eens flauwgevallen tijdens het rijden van een prix caprilliproef met 25 graden (en dus jasje aan).... niet grappig kan ik je zeggen.
dat flauwvallen dan wel BIJNA flauwvallen komt dus vaker voor??
vond het knap van mezelf,, kan de helft niet meer herinneren
SONY schreef:Prinsloveuu schreef:ieder jasje is warm tenzij jij van je club of vereniging een kleur als rood of groen mag aandoen want blij en zwart zijn het warmst. ik heb een donkerblauwe (verplicht bij mijn V) die trek ik 5min voor ik de ring inmoet aan en daarna weer uit nergens geen last van. ziet er netter uit + hoger punt voor verzorging.
Misschien rijd je onderlinge wedstrijden en scoor je bij jouw vereniging een extra punt voor het blauwe jasje maar als je officieel rijd is het echt onzin dat je extra scoort als je een blauw jasje hebt in plaats van een zwarte!
Vond het afglopen maandag best te doen, gewoon gelijk dat jasje uit getrokken. Ik heb een zuiver scheerwollen jasje, dus dat is nog eens extra warm.
Als ik me daarmee moet vergelijken
. Ben er nog lááááng niet. Maar het zijn wel voorbeelden (idolen klinkt zo Penny
) voor mij, en voor nog veel meer mensen hier op bokt. Dat is voor mij een reden om ook in 30 graden lekker mijn donkerblauwe jasje aan te doen
.