Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

#Ymke# schreef:Roekcl! Enige nadeel vind ik dat die bovenlaag erg snel slijt. Dus die schubjes zeg maar. Handschoenen blijven wel heel, maar worden gewoon kaal. Bij mij gebeurd dat al na een maandje ofzo, dat ze echt kapot gaan duurt bij mij wel dik een jaar.
want dat hoort niet zo!
*
Janientje schreef:Ikke ook RoecklVolgens mij deze (en die waren niet eens zo schrikbarand duur, €24
)
http://www.roeckl.de/sports/html/produkte.php?art=detail&a_id=266&sportart=reit&artikelnr=3301-238.100
MyFee schreef:Idd! Roeckl!! Super fijn, duur maar ongelofelijk goed.. als een tweede huid!
Nortella schreef:#Ymke# schreef:Roekcl! Enige nadeel vind ik dat die bovenlaag erg snel slijt. Dus die schubjes zeg maar. Handschoenen blijven wel heel, maar worden gewoon kaal. Bij mij gebeurd dat al na een maandje ofzo, dat ze echt kapot gaan duurt bij mij wel dik een jaar.
dan mag je er gewoon mee terug gaan hoor!want dat hoort niet zo!
ik had het ook na 2 maanden en ik was alleen de bon kwijt.. daarom kon ik het niet 'aantonen' maar anders had ik nieuwe mee gekregen!![]()
maar Roeckl is idd t allerfijnst! heb heel veel soort gehad maar deze zit echt als een tweede huid en ze zijn warm in de winter en ik heb het r niet te warm in in de zomer.. *rij altijd met handschoenen*
Citaat:Dit is al mijn 5e paar ofzo en het gebeurd bij allemaal. Uit een topic van een tijd geleden over deze handschoenen kan ik me herinneren dat meerdere daar last van hadden.
Divine schreef:Citaat:Dit is al mijn 5e paar ofzo en het gebeurd bij allemaal. Uit een topic van een tijd geleden over deze handschoenen kan ik me herinneren dat meerdere daar last van hadden.
Klopt, bij mijn handschoenen gebeurde dat ook, dat de toplaag er af gaat, maar ze blijven toch heel. Ik vind het niet zo'n probleem en hou het bij Roeckl's. Gewoon de fijnste handschoenen.