Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Blingh schreef:Ik kijk ook heel vaak rond waar iets het goedkoopste is. dan is het maar aso heb geen zin om veel geld neer te leggen als je het ook goedkoper kunt krijgen.
Ik koop ook heel veel online maar vooral dekjes, hoofdstellen, halsters en frontriemen..
om het via internet te bestellen (25 euro goedkoper). maar ik moest toch weten of die cap wel goed zat en de juiste maat
pas geleden (toen ik deze discussie aanmaakte
) heb ik dan 2 rijbroeken van een merk waarmee ik bekend was besteld. Dat ging allemaal dus wel goed, verder een hoofdstelletje en handschoenen voor wedstrijden. Oh ja, en een keer een bitloos hoofdstel voor Max met van die kruislinks kinbandjes (Voest model). Die was niet te verkrijgen bij een ruitershop hier in de buurt.

Verder heb ik ook laatst een mooie horka hipster online gekocht, ik heb gewoon gevraagd hoe de maat voering viel en of ik het eventueel kon ruilen als het niet goed was, kreeg heel duidelijk advies en heb een fantastische broek voor nog geen 50 euro, ik was namelijk in een winkel bij mij in het centrum geweest om te vragen wat die broek zou gaan kosten als ik m bij hem zou bestellen... schrok me een rol beroerte.. hij vroeg er ongeveer 80 euro voor, terwijl ze op internet overal te vinden zijn rond de 50 euro. Én bij fabrikant Horka zelf heb gevraagd wat de adviesprijs was en die hadden het over 49,50 dus je kan wel na gaan wat sommige ruitershops het over de kop gooien. 
)
!!
!