Wat koop jij online?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: Wat koop jij online?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 10:57

medicijnen voor mijn paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 10:58

Ik kijk ook heel vaak rond waar iets het goedkoopste is. dan is het maar aso heb geen zin om veel geld neer te leggen als je het ook goedkoper kunt krijgen.

Ik koop ook heel veel online maar vooral dekjes, hoofdstellen, halsters en frontriemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 15:45

Blingh schreef:
Ik kijk ook heel vaak rond waar iets het goedkoopste is. dan is het maar aso heb geen zin om veel geld neer te leggen als je het ook goedkoper kunt krijgen.

Ik koop ook heel veel online maar vooral dekjes, hoofdstellen, halsters en frontriemen..

Ja dat is wat anders, dan eerst nog gebruik te maken van de diensten van een 'echte' winkel, zonder dat die er iets aan overhoudt Clown

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 21:56

ik heb toevallig vorige week iets besteld via internet, maar normaal doe ik dit nooit..
het ging om een cap, die heb ik wel eerst in de winkel gepast en aangezien ze het merk wat ik wilde hebben niet hadden... 'werd ik gedwongen' Knipoog om het via internet te bestellen (25 euro goedkoper). maar ik moest toch weten of die cap wel goed zat en de juiste maat Clown

Eline_Fergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 00:00

Ik heb een hoofdstel en een deken via internet gekocht.

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:25

Ik koop rijbroeken, halsters, zadeldekjes, enz. enz. on line, maar voor kleine dingen of dingen waarvan ik de maat niet weet of iets duurs zoals een zadel ga ik toch liever naar een ruitersportzaak toe tenzij ik zeer goed de maten weet dan ga ik soms ook voor 2e rans.

QundP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 11:13

niks eigenlijk. ik heb een keer een cap gekocht online, maar dat doe ik ook niet meer!

tessapesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 15:53

Ik koop nooit iets online

tessapesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 15:54

dat vind ik niet handig

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 15:57

Je kunt je bericht ook editten Tessapesaa Lachen

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 16:46

Kleine dingetjes zoals sporen enzo. Ik koop geen kleding online en ook geen dekjes enz. tenzij ik weet hoe ze er in het echt uitzien en dat de maat goed is.

Winegum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 16:51

Ik heb eigenlijk nog nooit online iets gekocht voor mijn paard. Oh wacht, een keertje, dat was een voedingssuplement, dacht ik. Lang geleden in ieder geval Knipoog

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 19:56

Ik koop zelf eigenlijk ook vrij weinig online Tong uitsteken pas geleden (toen ik deze discussie aanmaakte Tong uitsteken) heb ik dan 2 rijbroeken van een merk waarmee ik bekend was besteld. Dat ging allemaal dus wel goed, verder een hoofdstelletje en handschoenen voor wedstrijden. Oh ja, en een keer een bitloos hoofdstel voor Max met van die kruislinks kinbandjes (Voest model). Die was niet te verkrijgen bij een ruitershop hier in de buurt.

xJakoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:56

Ik koop wel eens online op marktplaats,
maar meestal ga ik naar de ruitersportzaak.!!
& ik koop trouwens wel kruiden voor paarden online Haha!

x_Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:00

Ik koop nooit iets daar omdat ik vlak bij een ruitersport zaak heb en de eigenaar daarvan is een hele goede vriend van mijn vader. en dat is toch wat anders. Haha!

maar ik wil ook wat gaan bestellen, ik moet wat hebben maar welke internet shops zijn goede?

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 20:22

divoza is altijd wel goed, maar nog welleens duur met sommige dingen. De paardendrogist is prima. De paardenconcurrent is relatief goedkoop.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:24

Kopen van internet doe ik nooit, dan ga ik liever naar de winkel zelf. Ik heb trouwens wel eens een leren halster en een kettingfrontriem van bokt gekocht.

Tutchi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:32

Ik geloof niet dat ik zadels, hoofdstellen en dekens zo snel via internet zou bestellen. Maakt me niet uit hoe makkelijk je het weer zou kunnen ruilen. Ik houd erg van 'levende en meedenkende verkopers en kassières'. Over het algemeen gaan de negatieve verhalen over verkeerde aanschaffingen vaker over internetshops! En heb zelf heel positieve ervaringen met de Divoza in Leek. Maar ja, dan is Internet vaak wel weer voordeliger en lekker snel in heel veel soorten en maten leverbaar ofzo. Dus overige spulletjes, het kleine spul, misschien wel via het web.. Cool

jainy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:52

Ik koop meestal niet online ik ga meestal naar een ruitersportzaak dan weet ik precie of het goed zit en kom jen iet voor verrassingen te staan.

mylsnuffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 07:50

Soms paardensnoepjes.

Chanthal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 09:12

Ik koop bijna alles online, alleen had me laatst vergist in de maat van een cap, maar goed dat is mijn eigen schuld Bloos Verder heb ik ook laatst een mooie horka hipster online gekocht, ik heb gewoon gevraagd hoe de maat voering viel en of ik het eventueel kon ruilen als het niet goed was, kreeg heel duidelijk advies en heb een fantastische broek voor nog geen 50 euro, ik was namelijk in een winkel bij mij in het centrum geweest om te vragen wat die broek zou gaan kosten als ik m bij hem zou bestellen... schrok me een rol beroerte.. hij vroeg er ongeveer 80 euro voor, terwijl ze op internet overal te vinden zijn rond de 50 euro. Én bij fabrikant Horka zelf heb gevraagd wat de adviesprijs was en die hadden het over 49,50 dus je kan wel na gaan wat sommige ruitershops het over de kop gooien.

Ik vind het heerlijk om online te shoppen, je moet alleen wel goed je maat en de voorwaarden weten. Plus het is ook wel leuk om lekker te snuffelen op internet, dan kan ik zonder dat er iemand om de haverklap vraagt kan ik je helpen of je in je nek staat te hijgen, beslissen welke het wordt en een beetje vergelijken op je gemak.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:03

Dit heb ik online gekocht Haha!
(Kwa paardenspullen dan Clown )
- Rijbroek
- Chaps
- Dekjes
- Peesjes
- Halsters
- Longeerlijn
- Bitstukje
Dat was het geloof ik wel Haha!

Jessie087

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:59

Alle spullen die ik voor mijn paard heb, heb ik bijna allemaal online besteld Bloos !!
Behalve zijn zadel, ook een groot deel van mij rijbroeken en rijlaarzen heb ik ook besteld!
ik vind dat je veel meer keuze hebt als je online koopt, en je hoeft niet altijd je aan dure merken te houden en aan het vaste assortiment zoals ze dat in ruitersport zaken wel doen!
Je hoeft ook geen rekening te houden met openings of sluitingstijden ,je heb nooit geen gezeur of drukte van andere mensen, er staat meestal informatie bij het product dus je weet precies wat je in huis haalt.

JaJa voor mij is het lang leven de online ruitershops Haha! !

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 13:20

Bijna alles. In de ruitershop heb je heel vaak dat er net niet is wat jij zoekt.

Behalve mijn zadel , laarzen en cap koop ik bijn alles online.

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 09:16

Ik koop af en toe wat online alleen als je niet het goede in de winkel kunt kopen heb zo ook mijn vliegendeken gekocht! maar het liefst ga ik toch naar de winkel om het te zien soms kan het er op internet heel anders uitzien Knipoog