Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
agee schreef:Lijkt mij dat we het probleem vooral niet 'groter' moeten maken dan het is, en dat wij elkaar als vrijwilligers (juryleden en wedstrijdsecretariaat) zeker niet over ieder 'foutje' moeten gaan bekritiseren.
jasmijn78 schreef:Dat lijkt mij ook. Ik heb vorige week ook helaas 2 juryleden af moeten bellen omdat de animo voor de wedstrijd minder was dan we van te voren hadden verwacht...
. Scum schreef:Maar als je 5 weken tevoren al aan de ruiters aangeeft dat het vol zit en dat er een wachtlijst is, dan lijkt me dat je dan al weet hoeveel juryleden je nodig hebt .
Scum schreef:Maar als je 5 weken tevoren al aan de ruiters aangeeft dat het vol zit en dat er een wachtlijst is, dan lijkt me dat je dan al weet hoeveel juryleden je nodig hebt.
.
jury schreef:Vandaag mailtje gekregen, te weinig inschrijvingen dus niet jureren as zondag. De startlijst (zonder jury's) stond al enkele dagen op internet.
Men had mij dus veel eerder kunnen berichten waardoor ik zelf nog had kunnen starten op die dag.
Ik baal hier enorm van, met name van het onpersoonlijk via de mail afzeggen en het late tijdstip waarop dit gebeurt.
jury schreef:ha ha, je heb me in ieder geval weer aan het lachte gebracht.
't is helaas beetje ver (regio utrecht), ik probeer nu nog bij selectie dubbeldam in te schrijven.
) maar toen had de knhs ''vergeten'' onze wedstrijd op de kalender te zetten!