Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
crossmonster schreef:Ik zou voor een rits met stiek kiezen, de schoenmaker kan dat gewoon. De prijs zal rond de 35 euro liggen, gewoon ff vragen bij je schoenmaker.

die had ik inderdaad ook niet laten staan 
Dat is echt een goede koop geweest, helemaal super als je ze nu ook nog gaat passen d.m.v. bijv. een rits! Ben erg benieuwd of het gaat lukken!

confetti schreef:Ik zou de rits achter aan de buitenzijde, naast die harde strip laten zetten. Persoonlijk vind ik voorkant en zijkant niet mooi. Scheelde het veel in de cm?
suleilitha schreef:Als je er een rits in laat zetten, dan scheelt het een dikke centimeter.
Ik heb ze aan de achterkant laten zetten trouwens. De laarzen zijn ook beter gaan zitten in mijn geval omdat de balein er uit is gehaald.
Zonder rits kon ik ze niet uit krijgen zonder hulp, er in komen was ook verschrikkelijk. Ik heb er zelfs een keer klem in gezeten toen mijn kuiten ietsie pietsie waren uitgezet, jaja!!! (opgelost met een mes, omdat ik er toch ritsen in ging laten maken)
Nu, met rits, past het perfect. Laars is niet vernield en ik heb het al weer bijna een jaar zo. Niks mis mee, maar een aanrader!!!
Ik denk dat een rits wel volstaat, Roverrr, van elastiek ernaast worden ze er niet fraaier op. Dat zou in jouw geval zonde zijn, omdat de laarzen er nog echt heel gaaf uitzien.

lucifertje schreef:je kunt ze ook opsturen na petrie. Dan betaal je wel 40 euro, ze staan dan wel voor altijd zo. Bij de schoenmaker word het op een andere manier gedaan. Ik weet niet precies hoeveel het kost..
)

z0rr0 schreef:10 euro?
ik heb er 15x zoveel voor betaald
nou mooi dat het zo geregeld kan worden hopen dat het lukt.
en natuurlijk een foto als het past:D

suleilitha schreef:150 euro voor een paar ritsen is verschrikkelijk!!! Dat heb ik er lang niet voor betaald!!!
Bij mij was het ook zo, dat het enkel de ingang van de laars was, die te krap was. Met oprekken heb ik geen ervaring.