Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

piloe4ever schreef:vreemd, vooral in het B zouden jury's wat motiverender mogen jureren
Bonechi_ schreef:Waarom ben je dit niet achteraf aan je jury gaan vragen in plaats van op bokt? Denk dat die het beste haar keuzes had kunnen motiveren dan mensen die er niet bij waren!
en een 0 is voor als je iets niet hebt uitgevoerd. en het is inderdaad een beetje raar dat je paard in de B vierkant moet staan
LipikaGamble schreef:he weet je hoe raar..!!
ik heb wel eeens -2 gehad voor verkeerd rijden maar een 0??
mijn laagste was een 2..!
raaar dt je een 0 mag geven..
CharleyT schreef:[Je kunt onderdelen waarderen van 10 tot en Met nul. Maar wanneer is iets nu een nul??? Kunnen we nog heel vaak over hebben.

Vippie schreef:CharleyT schreef:[Je kunt onderdelen waarderen van 10 tot en Met nul. Maar wanneer is iets nu een nul??? Kunnen we nog heel vaak over hebben.
Nee hoor want de regels zijn daarin heel duidelijk m.i. Niet uitgevoerd of getoond is een 0. Wordt de oefening alsnog uitgevoerd zoals het geval van de TS is dan geef je een cijfer voor het gereden figuur en -2 omdat ze verkeerd reed.
Tis allemaal niet zo moelijk als het lijkt
En een jury (naja mij dan) mag je ook best tussen de proeven door storen als de prijsuitreiking is geweest en je hebt nog een dringende vraag. Niet tijdens de proef natuurlijk. Of kom een uurtje later even terug als je in de buurt woont. Niet vragen en op bokt klagen is not done.
Origami schreef:Een 0 zou ik geven als je iets niet uitvoert. Niet als je verkeerd rijdt en de oefening alsnog wél doet. Dan krijg je -2.
Erg strenge jury geweest dus.
xxNANDOxx schreef:sommige jury's zijn nou eenmaal zo, maar dan vind ik wel dat ze ook een 9/10 moeten durven geven.