Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haflingertje schreef:Mountain horse!
Hoef je niet in te lopen en zitten heerlijk!

haflingertje schreef:Mountain horse!
Hoef je niet in te lopen en zitten heerlijk!

)
Establos schreef:Petries duren heel lang voor de lekker lopen.
Mountain horse zijn de ideale laarzen voor recreatie ruiters. Ook de winter uitvoering zit super fijn met de warme binnenvoering en slechts 70/80 euro.
Zomer uitvoering zou ik zo niet weten.
Ook Jodphurs met chaps er boven zitten erg fijn.

niks pijn en inlopen.
Citaat:Ik heb zelf rubberen laarzen van Angle heet het geloof ik... Zitten heerlijk! Ik ben zelf namelijk ook recreatieruiter/fanatieke manegeruiter. Daar zijn ze erg geschikt voor vind ik.

Mereltje_ schreef:Citaat:Ik heb zelf rubberen laarzen van Angle heet het geloof ik... Zitten heerlijk! Ik ben zelf namelijk ook recreatieruiter/fanatieke manegeruiter. Daar zijn ze erg geschikt voor vind ik.
Ik denk dat je die van Aigle bedoelt. Die heb ik ook en ze bevallen prima! Ik heb ook graag rubbere laarzen. Je hoeft ze niet in te lopen en als je ze schoon wil maken kan je ze zo afspoelen. Ik heb ook Happy Valley chaps en jodphurs voor eronder, ook erg fijn, vooral voor buitenrijden. Voor in de les vind ik m'n laarzen toch iets fijner.
Leren rijlaarzen heb ik ook even gehad (Petries). Maar voor mij (ik rij veel recreatief) vond ik ze eigenlijk vooral onhandig en het inlopen was ronduit *** dus dat doe ik niet meer. Vond het wel jammer want ik vond ze erg mooi...
Ik wist de naam even niet meer. Ik heb ook jodphurs en chaps, rijd ook heerlijk op mijn verzorgpaard. Daar rijd ik alleen mar op buiten, dus dat zit heerlijk