Henriette schreef:Iemand nog ervaring met Bockmann?
Ja, prima trailers.

Ik wil niet anders.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Henriette schreef:Iemand nog ervaring met Bockmann?

Ylona__ schreef:Wij waren zelf erg tevreden over BK-trailers in Barneveld, we kochten zelf dan wel een nieuwe trailer, maar ze verkochten ook een aantal gebruikte trailers en het is een bedrijf dat er al geruime tijd is dus in dat opzicht heel betrouwbaar (hebben tevens garantie en een jaarlijkse beurt daar, alles prima). Maargoed ik weet natuurlijk niet hoe ver je ervanaf woont
amondi schreef:van de Mustang vond ik de klep bovenop hopeloos! Doe mij maar gewoon een oprolzeiltje want eigenlijk doen we de trailer nooit helemaal dicht, en dan zit je met een koelkast deur die boven je trailer uit steekt.
Zelf heb ik nu een 1,5 paards Ifor, gewoon puur voor de degelijkheid, zeker niet voor het mooie.
Ik heb een Weijer gezien waarvan de buitenkant gebobbeld was, alsof het laminaat binnenin was losgelaten. Het blijft dus opletten geblazen!
EricPrast schreef:@ TS: Ik zie dat je in Haarlem woont. Dat maakt de keuze simpel: Als je een goeie trailer wilt, ga je naar Vervloed in Beinsdorp/Nieuw-Vennep.
. Wat een afzetters zijn dat zeg. Voor dezelfde onderhoudsbeurt waar ik daar 250 euro voor betaalde, betaal ik hier maar 70,-!! En ik ben niet de enige met die ervaring.