Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renee__ schreef:Kiwi, hoeveel is de prijs daar ongeveer van en hoe ziet het eruit?
Groot of klein?

(vetje geven is bij mij een vettige doek die ik erover haal, geen vet uitsmeren erop
) 
Marnixx schreef:Bij onze Albert Heijn is de kiwi schoenpoets niet meer leverbaar.
Haal ze nu bij onze supermarkt in het dorp.
Laatst heb ik 3 doosje bij de action gekocht.. Die waren maar 89 cent per stuk!

amanda2 schreef:Weet je zeker dat je meteen gaat lessen met je nieuwe laarzen??![]()

Flutterby schreef:Marnixx schreef:Bij onze Albert Heijn is de kiwi schoenpoets niet meer leverbaar.
Haal ze nu bij onze supermarkt in het dorp.
Laatst heb ik 3 doosje bij de action gekocht.. Die waren maar 89 cent per stuk!
damn! 10 cent goedkoper als bij de super
scheelt trouwens wel of je de poets, creme of liquid (flacon) neemt..
overigens; bij sommige kruidvat of trekpleisters willen ze hem ook nog wel eens verkopen, en over internet is de kiwi bij diverse ruitersportzaken te bestellen
Hilde_q schreef:krijg je daar ook alle modder mee af met een vochtige doek ?
capraibex70 schreef:Afnemen met een schone vochtige doek (bij voorkeur warm water gebruiken, dat maakt het vuil makkelijker los). Laten drogen, nooit bij een warmtebron! Geen vet/olie/lederbalsem o.i.d. gebruiken. Poetsen met een goede schoenenpoets. In mijn ogen zijn dat de potjes van Kiwi. Op laten drogen en goed uitpoetsen met een zachte schoenenpoetsborstel (pantykousjes zijn mij bekend, maar heb ik zelf nog nooit gebruikt).

ga ik ook maar eens doen 

Hilde_q schreef:nou ik heb ze dus gisteren gehaald en meteen een dik uur meegelest en heb nergens last van, savonds met een droge doek afgedaan zodat het stof er af is
de winkel bevestigde jullie berichten, nog bedankt daarvoor !!