Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik ben zelf 2x op mijn hoofd gevallen, en koop om de 2 á 3 jaar een nieuwe cap. Puera schreef:Ik denk dat 't afhangt van de manier waarop je bent gevallen. Stel, je valt en je landt op je hoofd of knal goed hard tegen de bakrand, dan zou ik 'm wel vervangen.
Heb mijn cap ook wel eens uit m'n handen laten vallen, voor mij geen reden om 'n nieuwe te kopen. Je moet gewoon goed naar de cap kijken en 'm bevoelen... vertrouw je 't niet, dan kun je beter een nieuwe kopen. Beter een nieuwe cap kopen... je hoofd is niet vervangbaar.
arankapony schreef:Als mijn cap (heel) hard zou vallen, dan koop ik wel een nieuwe, maar als het gewoon op 'zacht' op de grond valt zou ik niet een nieuwe kopen. Anders moet ik wel veel cappen kopen
__Charlotte schreef:arankapony schreef:Als mijn cap (heel) hard zou vallen, dan koop ik wel een nieuwe, maar als het gewoon op 'zacht' op de grond valt zou ik niet een nieuwe kopen. Anders moet ik wel veel cappen kopen
Het is toch niet cappen? Maar caps? Of zit ik nou scheef te denken?

__Charlotte schreef:arankapony schreef:Als mijn cap (heel) hard zou vallen, dan koop ik wel een nieuwe, maar als het gewoon op 'zacht' op de grond valt zou ik niet een nieuwe kopen. Anders moet ik wel veel cappen kopen
Het is toch niet cappen? Maar caps? Of zit ik nou scheef te denken?

Tylano schreef:zo'n ding kan vast wel tegen een stootje.
Kiki27 schreef:Vivjuuh schreef:Als jij een cap koopt en je bent genoodzaakt om na de 1e val een nieuwe te kopen dan heb jij geen goeie cap gekocht hoor..I think so..
Als je op je hoofd gevallen bent of tegen de bakrand aan, is een cap niet meer veilig! Of je nu een peperdure hebt of een goedkope.
Er kan aan de buitenkant misschien niets te zien zijn, maar in de cap kan een beschadiging zitten die bij een volgende val misschien geen garantie meer geeft op bescherming van je hoofd.
Maar als je 'gewoon'gevallen bent hoef je echt geen nieuwe cap te kopen.