Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En waar laat je je vrachtwagentje? Op de oprit van je huis als je hem hebt, maar zoniet wat dan.Dinopino schreef:Je hebt dan toch 2 automobielen die je rijdend moet zien te houden. Denk ook dat een vrachtwagentje meer verbruikt. Tenzij je een gloednieuwe neemt maar die zijn toch wel onbetaalbaar.En waar laat je je vrachtwagentje? Op de oprit van je huis als je hem hebt, maar zoniet wat dan.
Voor het paard is het zeker comfortabeler een vrachtwagentje
DubbelDun schreef:Vergeet ook niet dat binnenkort de EU-regels worden aangepast (ook voor NL) en dat de grens van 3500 opgehoogd wordt naar 4200.
Persoonlijk zou ik ook kiezen voor een vrachtwagentje, het is idd het onderhoud wat me tegenhoudt.
DubbelDun schreef:Ik meen dit jaar nog, ergens in juli of zo.
DubbelDun schreef:Er komt wel een regel bij dat je een bewijs van 'er mee kunnen rijden' moet overleggen. Geen 'afrijden' gewoon een paar uur les is dan verplicht.
Suelza schreef:DubbelDun schreef:Vergeet ook niet dat binnenkort de EU-regels worden aangepast (ook voor NL) en dat de grens van 3500 opgehoogd wordt naar 4200.
Persoonlijk zou ik ook kiezen voor een vrachtwagentje, het is idd het onderhoud wat me tegenhoudt.
En wanneer moet dat gaan gebeuren?!!?
DubbelDun schreef:Ik meen dit jaar nog, ergens in juli of zo.
ikke schreef:Ik zou er maar niet al te hard op rekenen. Als dat daadwerkelijk in juli moet gaan gebeuren, dan had het ondertussen in de staatscourant hebben moeten staan. Ik heb er nog niks van gehoord, maar ik zal mijn contacten bij de juridische dienst van Politie eens aanboren.
Reken je vooralsnog maar niet rijk, kon weleens tegenvallen.
Suelza schreef:ikke schreef:Ik zou er maar niet al te hard op rekenen. Als dat daadwerkelijk in juli moet gaan gebeuren, dan had het ondertussen in de staatscourant hebben moeten staan. Ik heb er nog niks van gehoord, maar ik zal mijn contacten bij de juridische dienst van Politie eens aanboren.
Reken je vooralsnog maar niet rijk, kon weleens tegenvallen.
Ik reken mij niet rijk. Zoals je kunt lezen, zet ik maar 1 paard(je) op de wagen, dus wat dat betreft...
DubbelDun schreef:@Ikke: bedoel je dat het europees niet doorgaat?? Want als dat wel zo is kan NL toch niet achterblijven c.q. niet meedoen ??
ikke schreef:Nog even voor hen die C overwegen: wacht niet te lang. De tijd dat C (en D) wordt opgedeeld in C1 en C is niet meer oneindig ver weg en zou wel eens gelijk met de B-rijbewijs wijziging (of zelfs al eerder) kunnen worden doorgevoerd. Zoals voor alle rijbewijzen geldt, ook dit wordt steeds lastiger.....
manishdra schreef:ikke schreef:Nog even voor hen die C overwegen: wacht niet te lang. De tijd dat C (en D) wordt opgedeeld in C1 en C is niet meer oneindig ver weg en zou wel eens gelijk met de B-rijbewijs wijziging (of zelfs al eerder) kunnen worden doorgevoerd. Zoals voor alle rijbewijzen geldt, ook dit wordt steeds lastiger.....
Wat wordt dan de verandering?
Voordeel van trailer je mag er 90 km mee rijden op de snelweg Dinopino schreef:Voordeel van trailer je mag er 90 km mee rijden op de snelweg
Zou gericht op de eerste vraag kunnen antwoorden maar de tweede vraag over welke nationaliteit ik heb vind ik niet zo relevant dus zie ik me niet meer genoodzaakt hierop te antwoorden. Dinopino schreef:Zou gericht op de eerste vraag kunnen antwoorden maar de tweede vraag over welke nationaliteit ik heb vind ik niet zo relevant dus zie ik me niet meer genoodzaakt hierop te antwoorden.
Dinopino schreef:Zou gericht op de eerste vraag kunnen antwoorden maar de tweede vraag over welke nationaliteit ik heb vind ik niet zo relevant dus zie ik me niet meer genoodzaakt hierop te antwoorden.
Dinopino schreef:Ja maar waarom dan alleen belg en niet ook duitser of luxemburger???