Mijn nicht heeft sinds kort lederen laarsen en vind dit ook veel beter rijden. Het biedt meer stevig heid, dus omdat het zo om je been hen vormt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn nicht heeft sinds kort lederen laarsen en vind dit ook veel beter rijden. Het biedt meer stevig heid, dus omdat het zo om je been hen vormt
runningkawa schreef:Is dat op de lange duur ook zo?
Ik had vroeger ook rubber. Maar elk jaar waren die op, hele voering eruit enzo.
Heb toen leren gekocht, echt niet de duurste en daar doe ik dan 6 jaar mee.
Dan zijn die uit eindelijker goedkoper
runningkawa schreef:Is dat op de lange duur ook zo?
Ik had vroeger ook rubber. Maar elk jaar waren die op, hele voering eruit enzo.
Heb toen leren gekocht, echt niet de duurste en daar doe ik dan 6 jaar mee.
Dan zijn die uit eindelijker goedkoper
Marijkjuh schreef:Rubber waarvan je ieder jaar nieuwe moet kopen, is ongeveer €30 aan laarzen per jaar x 6 is €180 Dus in mijn ogen zijn rubberen laarzen ook op den duur goedkoper.

Margoot schreef:Het is wel fijn om met rubber te rijden, maar ik heb jodhpurs met chaps, en dat is véél fijner!
ik rijd op een manege waar we alleen buitenritten en soms in de bak rijden, dus in de winter koude tenen als ik rubber aanheb! had ik in het begin, doe ik nóóit meer! nou is het véél fijner
Nooit meer koude tenen, godzijdankkk!
x
BananaMoon schreef:Marijkjuh schreef:Rubber waarvan je ieder jaar nieuwe moet kopen, is ongeveer €30 aan laarzen per jaar x 6 is €180 Dus in mijn ogen zijn rubberen laarzen ook op den duur goedkoper.
30 euro voor een paar rubberen rijlaarzen ? Ik denk toch wel 140 euro ofzoiets.
Bedoel jij gewone rubberen laarzen of rubberen rijlaarzen? De mijne zijn van het merk Aigle
.moonfish13 schreef:van die ongevoerden dingen zijn net regenlaarzen, kan je net zo goed van die groene aandoen....
bij mijn hiel zakten rubberen af, en bij mijn enkelgewricht zitten ze niet lekker met het uitdrukken van mijn hak..... lijkt net of je enkel 2x zo dik is... vormt zich niet.. dan heb ik nog rubber gevoerd en met leercoating. en de voering... wat een ramp.
moonfish13 schreef:ik heb uiteraard eerst rubber gehad maar gewelding is het niet. maar helemaal die ongevoerde die zijn zo waadeloos, kan je echt net regenlaarzen aantrekken. er zit echt geen vorm in.
mijn hak zakte af dat was irri..
ik wilde ook wel leer maar ik wilde er niet te veel geld aan uitgeven. naja het is gewoon best duur(vergeleken met rubber), maar dan heb je ook wat.
__KELLY schreef:BananaMoon schreef:30 euro voor een paar rubberen rijlaarzen ? Ik denk toch wel 140 euro ofzoiets.
Bedoel jij gewone rubberen laarzen of rubberen rijlaarzen? De mijne zijn van het merk Aigle
Ik heb ook gewone basic rubberen laarzen voor 30 euro, bij mij gaan ze meestal een jaar mee
dus die berekening van 30 x 6 klopt.
En wat heb je aan Aigle rijlaarzen ? , ze zijn gevoerd of er zit een leren rand om heen, jippie , en ze gaan net zo lang mee als de rubberen van 30 euro..