Bizar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bizar
ankem schreef:Ik heb een wedstrijd deze winter binnen gereden. Aan de binnenbak grensde gelijk de buitenbak, alleen een dunne wand ertussen. Twee penny's gingen rommelen met hun pony's in de zwaar drassige buitenbak. Ze gingen vrijspringen. Pony's gingen flink aan de kletter. Paard hoort dat, maar kan het niet zien, dus is helemaal gestresst en wil er ook vandoor. Met veel moeite dr kunnen houden. De jury zat in een apart hokje, dus die heeft nooit gehoord wat er gebeurde, dus er kon ook niets gecompenseerd worden.
Ik heb toen een klacht neergelegd bij de organisatie. De jury kwam mij later nog vragen wat er aan de hand was, want de start en het einde was heel goed en hij begreep de verstoring niet.
Was echt balen hoor!
Paarden die losgezet worden, paarden die op- en afgeladen worden net naast je ring, voertijd (paarden die ineens tegen de boxdeur trommelen net als je langs komt), ererondes met muziek, paarden die los door je ring komen gekletterd in het buitenseizoen... dat kom je gewoon wel eens tegen. Ik heb nu zelfs al twee keer gehad dat er bij een groot buitenconcours een ambulance met sirene en zwaailicht het terrein opkwam en ja, die moest natuurlijk in de ring naast me zijn
Maar alle ringen gingen gewoon door hoor. ankem schreef:Ik heb een wedstrijd deze winter binnen gereden. Aan de binnenbak grensde gelijk de buitenbak, alleen een dunne wand ertussen. Twee penny's gingen rommelen met hun pony's in de zwaar drassige buitenbak. Ze gingen vrijspringen. Pony's gingen flink aan de kletter. Paard hoort dat, maar kan het niet zien, dus is helemaal gestresst en wil er ook vandoor. Met veel moeite dr kunnen houden. De jury zat in een apart hokje, dus die heeft nooit gehoord wat er gebeurde, dus er kon ook niets gecompenseerd worden.
Ik heb toen een klacht neergelegd bij de organisatie. De jury kwam mij later nog vragen wat er aan de hand was, want de start en het einde was heel goed en hij begreep de verstoring niet.
Was echt balen hoor!
zo iets heb ik ook eens gehad, mijn reus heeft nog nooit zo gesteigert en zulke sprongen gemaakt.

maar mensen kinderen, wat was ik NAT toen zeg 
. Had geen winst, maar vond het wel fijn dat de jury ingegrepen had!
(heftige foto trouwens zeg
). Denk dus inderdaad dat het per situatie en per jury anders is, je kunt niet verwachten dat een jury bij élke storing de proef stillegt/onderdeel overnieuw laat rijden.
Sindsdien start ik daar niet meer.