Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha, nee maar wat leuk dat je daarvoor bent gevraagt! foto's zien er goed uit voor de eerste keer!

nassau schreef:Hier even een vraagje over 4tal rijden. Mag je op het zelfde moment gaan lichtrijden en doorzitten? Dan lijkt het wat minder rommelig. En waar/hoe moet de commandant groeten? Graag tips!!!
, kan mezelf dus wel een ervaren groepsdressuurruiter noemen geloof ik.. Maargoed, in België (LRV) horen de achttallen ook nog standaard bij de wedstrijden voor alle clubs, vandaar dus.nassau schreef:Heeft iemand een filmpje waar een viertal proef op te zien is? Liefst een L-proef. Kunnen we de kunst ff afkijken!! Alvast bedankt.
Die lui van die vereniging hebben niet eens excuses aangeboden, ook niet nadat we een nette (echt waar) brief hadden gestuurd. nassau schreef:Heeft iemand een filmpje waar een viertal proef op te zien is? Liefst een L-proef. Kunnen we de kunst ff afkijken!! Alvast bedankt.
We hadden allemaal verschillende paarden, de een ging hard en de ander sliep zowat...Nee, dat werkte niet.
daNiielle_ schreef:Ik heb een tijd met Farouche in een 8-tal gereden, en met Irene in een 4-tal. Kan nou niet bepaald zeggen dat ik het erg leuk vond.We hadden allemaal verschillende paarden, de een ging hard en de ander sliep zowat...Nee, dat werkte niet.
Maar veel plezier in het 4-tal! Leuk dat je er in mee mag rijden.

sjee wat heb je snel een hoop kosten als je alles gelijk wilt hebben.
Diesel54 schreef:nassau schreef:Heeft iemand een filmpje waar een viertal proef op te zien is? Liefst een L-proef. Kunnen we de kunst ff afkijken!! Alvast bedankt.
Hij is niet vanuit de meest ideale hoek gefilmd, maar het meeste staat erop.
Dit is de 4de keer dat we oefenen, niet heel erg bagger toch?!
Friezen 4-tal Molenruiters 2008
http://nl.youtube.com/watch?v=I4wvUaaJmnc

Diesel54 schreef:@Djoeka, wat cute!!!Dankjewel dat we de foto's mogen zien.
Hoe oude zijn de kinderen? Ik vind het altijd zo knap van de ukkies!
De voorste 2, waaronder die van mij
waren 8 jaar, Nummer 3 was 9 en de achterste was 10 jaar. Die kinderen genoten er echt van.