spicegirl schreef:jaloers??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) wegenbelasting is ergens in de 500 per kwartaal.( 1 is WB vrij
)
. spicegirl schreef:jaloers??
spicegirl schreef:je raakt vanzelf wel in een mate van frustratie als je op grond van de auto die je rijd bestempeld word als aso of milieu-crimineel....jaloezie speelt hierin een grote rol..
maar er werd hier niet gevraagd, of de auto vervuilend is of niet, maar wat ie weegt.
die van ons wegen rond de 2500 kg.(dus aanduwen is er ook niet bij) wegenbelasting is ergens in de 500 per kwartaal.( 1 is WB vrij
)
spicegirl schreef:waarom zou je jaloers moeten zijn op geen auto?? met 2 personen in een mega-vervuilende bus? of met zn 40-en in de bus tijdens spits, op een plekje voor 4, naast iemand die zn deodorant is vergeten, maar niet de knoflook??
maar hoe moet je dan met je paard naar les/wedstrijd? DAAR hebben wij die auto voor.naar mn werk ga ik op de fiets. en nee, dat is niet dichtbij!
je kent me niet, weet niet wat ik doe, en toch ga je erg persoonlijk worden.bijstandsmoedertje met erge jaloezie gevoelens zeker???ik doe niet persoonlijk, dus heb t zelfde fatsoen.....

) maar zoiets was het. Maakt verder niet uit maar in ieder geval iets om na te vragen bij aanschaf van zo'n auto, lijkt me.
) waar we op moeten letten dus!!