Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De omheining is vanavond bij ons helemaal nagelopen en waar nodig gemaakt, dus lang gaat het denk ik niet meer duren voor ze lekker naar buiten kunnen
) barbara28 schreef:ben blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft, net met mijn normaal gesproken doodbraaf paard het bos in geweest en alles was eng, Herten die hem normaal niet boeien, boompje wat anders lag, werd er gek van. Vreemde was dat hij niet vooruit te branden was, energie dan weer niet echt, maar alles is gewoon opeens eng. Denk inderdaad dat het tijd is dat ze de wei op gaanDe omheining is vanavond bij ons helemaal nagelopen en waar nodig gemaakt, dus lang gaat het denk ik niet meer duren voor ze lekker naar buiten kunnen
)
! Zelf ook buiten gaan rijden, en ipv een fatsoenlijke draf, produceerde madam een zweef gang,
Ik heb het ook. Vooral als je begint met galopperen, dan worden ze nóg drukker. Geen idee hoe te helpen...
JoCo schreef:En ik galop waren de Verschrikkelijke Noodstoppen er weer, aw aw aw wat doet dat toch pijn als je weer eens met een slag op de boom van je zadel terecht komt