Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suus_Mette schreef:Jullie vragen je vast af waarom ik deze vraag stel; ik heb nu 7 jaar dezelfde cap. Maar een meisje want mijn cap wel eens leent heeft hem laast laten vallen op de stenen. en ik heb hoofdpijn als ik hem 2 uur op heb gehad.. Is het slim om nu een nieuwe cap te kopen? En wat voor cap moet ik dan nemen?

(zoals in de gebruiksaanwijzing staat
) 
Thats_Me schreef:hard op de stenen is gevallen doordat ik hem eens heb laten vallen(zoals in de gebruiksaanwijzing staat
)
?? Ik dacht altijd dat je dat ding gewoon op je kop plantte
of moet men tegenwoordig weten hoe je het riepje vastmaakt??
bosefoso schreef:sta te kijken welke periodes jullie hier noemen... Mijn caps, half jaar.. max 1 jaar. Geef toe, iedereen heeft de cap wel eens laten vallen op de stenen? Caps van 250 zullen daar beter tegen kunnen dan een cap van 50 a 60 euro.
Persoonlijk vind ik dat mensen te laconiek met cap omgaan, het is toch een stukje veiligheid. Eens in het alf jaar en goede cap kopen zal altijd goedkoper zijn dan blijvend letsel door een val met een cap, die 'na 3 jaar nog wel goed is'.
Maar goed, ik train dan ook jonge paarden
(ong. 5 jaar terug)ben er ook nooit echt hard af gevallen. suus_Mette schreef:Thats_Me schreef:hard op de stenen is gevallen doordat ik hem eens heb laten vallen(zoals in de gebruiksaanwijzing staat
)
Heeft een cap een gebruiksaanwijzing dan?? Ik dacht altijd dat je dat ding gewoon op je kop plantte
of moet men tegenwoordig weten hoe je het riepje vastmaakt??
Thats_Me schreef:Die ik heb gehad wel, zat boekje aanvast met een elastiekje waarin dus een gebruiksaanwijzing in stond
en rijden maar