Boertjes schreef:Ik kan niet snappen waar andere mensen zich druk om maken. Ik heb echt een hekel aan die bemoeials. Leef en laten leven.
Volgens vele had ik mijn merrie dan allang al naar de slacht moeten brengen. Sommige mensen weten het altijd beter en willen overal wel een vinger in de pap hebben. En dan moet ik dus op mijn lip bijten en doorlopen. Kan mij het schelen hoe een ander met z'n paard omgaat, zijn niet mijn zaken, ook al ben ik het er niet mee eens. Het enige wanneer ik er iets van zou zeggen is dus als het echt te ver gaat en het dier z'n gezondheid achteruit gaat. Verder heeft niemand iets met een ander z'n bezigheden te maken.
Gelukkig heb ik nu een eigen boerderij en nergens last meer van. O ja en die merrie, het is nu het beste paard wat ik ooit gehad heb.
hier nog eentje
Ik kreeg gezeik van zulke bemoeials omdat ik mijn merrie niet aanpakte, ik was veel te zacht
heb ze vriendelijk verzocht zich met hun eigen zaken te bemoeien. bah bah bah...Ik wist verdomt goed waar ik mee bezig was bij deze merrie! En weet nog steeds, en ja hoor, die krijgt ook een lel en een ruk als ze in de ankers gaat, omdat ik wéét dat ik het zo moet oplossen bij haar. En dan ben je weer te hard
het is ook nooit goed voor andere...Maar dan wel zelf hun paard in de prak rijden...
Ik ben blij dat, waar ik les, niemand zo is...Iig niet bij mij...Je brengt het fatsoenlijk, ik luister, je zegt van 'jij **** wat denk je dat je aan het doen bent?' dan draai ik me gewoon om en doe verder. Op wedstrijd ben ik waarschijnlijk ook een van die arrogante bitchen die van niemand wat aan nemen
gelukkig weet ik en de mensen die me kennen beter
ik luister alleen niet naar flauwekul...en niet naar mensen wiens eigen leven niet boeiend genoeg is om zich enkel daarmee bezig te houden en zich dus maar steeds moeten bemoeien met andermans doen en laten.