Dierenarts komt niet opdagen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RoosIris

Re: Dierenarts komt niet opdagen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 13:40

Allejandro schreef:
peetorlan schreef:
Als je er zoveel al hebt gehad.
Zou het dan ook niet een beetje aan je eigen liggen????

Blijkbaar stel ik hoge eisen ja. Dat mag toch zeker wel als je het beste voor je paard wilt? Knipoog

tuurlijk mag je eisen stellen. maar je moet altijd in je achterhoofd houden dat je nou eenmaal met mensen werkt... en tja mensen maken fouten.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 13:41

Liiesjjj schreef:
Dat is idd heel erg vervelend.
Maar waar heb je precies de dierenarts bij nodig?
Veel dingen kun je zelf doem, daar heb je hem dus niet bij nodig.
Kost veel en veel minder en de tijd en stres die je erin kwijt bent word ook minder.

dat slaat nergens op, als een DA nodig is, maak je een afspraak met hem! klaar, punt uit
erg vervelend, ik heb dat een keer met mn smid gehad, was me ook vergeten, ik maar wachten en wachten
uiteindelijk heb ik keer erna ook korting gekregen van hem

erg vervelend en kan je frustratie begrijpen
als nu spoedgeval was, ok, maar gewoon ergens op een stand staan terwijl jij aan het wachten bent, erg frustrerend hoor

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 13:45

smokey17 schreef:
tuurlijk mag je eisen stellen. maar je moet altijd in je achterhoofd houden dat je nou eenmaal met mensen werkt... en tja mensen maken fouten.

uiteraard, maar je hebt fouten en je hebt fouten nietwaar? Lachen Sommige fouten mogen niet gemaakt worden.

(vb: paard is kreupel, lig volgens de DA aan hoef, er in snijden, vijlen (horizontaal, hele dikke snee, prutswerk) e.d., bleek blessure in de schouder te zitten. Die fout is mij te grof)

@ Lynn Nikita, ja ik moet gewoon even mijn frustatie kwijt. Clown Bloos
Nou ik ga die kant maar wéér op, hopelijk komt er nu wel 1 opdagen Duivel

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 13:58

Och mijn paard werd gezegd was kreupel van de artrose, andere gebeld, bleek het een hoefzweer te zijn, zo kreupel als ze was had ik haar zonder second opinion niet meer gehad dan liever andersom.

Nieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:24

Ik begrijp je situatie heel goed. Heb al een tijdje geleden eens een topic geopend ivm meerdere dierenartsen?omdat de dierenarts er zelden doorkwam, zelden verwittigde of foute diagnoses stelde...

Ik was dat zo grondig beu dat ik me afvroeg of het kon om meerdere dierenartsen te laten komen bv één voor mijn kweekmerrie en een andere voor dingen zoals spuiten en kreupelheden, ...
Een tijdje terug moest ze nog langskomen voor mijn pony in orde te maken voor chippen (schetsen) want zij had die papieren nog. T heeft twee weken geduurd alvorens ze erdoor kwam, telkens maar afbellen...
Ik heb dan even al mijn moed samengeraapt en gezegd dat ik dit een beetje beu begon te worden, dat we bij haar eerste klanten waren en gevraagd waarom we steeds werden uitgesteld enzo..
Ze heeft het wel door nu..heb het ook maar even vermeld dat er nu ook nog een andere dierenarts komt.Ze weet dat ze nog altijd mag komen vooral voor mijn kweekmerrie en veulen, maar dat ik ondertussen 'op meerdere paarden wed'.

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 17:02

ja sommige dierenartsen. gelukkig hebben wij een fijne d.a.
die man die niet kwam hebben wij normaal niet, maar ik wist dat hij wel komt voor een verdoving, veel in de buurt willen dan ook niet, alleen maar een verdoving.
maar goed tis altijd hopen dat je een goede treft.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 17:45

Sonjim, dat is wel een hele rare fout ook ja, dat zou toch niet mogen gebeuren? Zo blijkt maar weer dat het waar is, dierenartsen hebben niet veel verstand van hoeven Bloos !
En gelukkig was het 'maar' een hoefzweer Lachen !

Nieke, nou precies wat jij typt heb ik dus ook. Dat soort situaties, dat is toch te gek voor woorden? Ik ben vanmiddag ook heel boos uitgevallen tegen de assistente, (maar wel erbij vermeld dat ik dus niet boos op haar was maar zij nu mijn contactpersoon was Knipoog ) en ineens kon er van alles geregeld worden etc. Haha!. Dat was wel netjes Lachen Lachen.

migomirre, in princiepe is 1 van de dierenartsen daar mijn vaste dierenarts nu, die kwam nu dus ook (een andere dan die zóu komen dus he) en altijd een fijne man hoor. Geeft bijna altijd goeie diagnoses en is niet haastig, neemt de tijd, uitleggen e.d. Deze man heb ik dan ook het liefst hoor.

Ik kwam vanmiddag op stal en hij was er al, nou super toch Knipoog !
Helaas was de diagnose (zoals verwacht) een stuk minder super maargoed, hij wás er. Daar ging dit topic over Knipoog

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 18:21

1 keer kan een vergissing zijn maar 2 keer, nee vind ik niet kunnen.
Een huisarts vergeet zijn patienten toch ook niet.
Nee vind het geen stijl voor een veearts.

Gelukkig heb ik een kanjer van een veearts die altijd komt zoals het hoort.

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 22:27

Ik vind het ook geen stijl en ik vind het terecht dat je pissig ben. Een spoedgeval tussendoor vind ik iets heel anders als doodgewoon vergeten en niets laten weten.

Ik heb een hoefsmid gehad die doodleuk niet kwam opdagen, tot twee keer achter elkaar. Duurde weer een tijdje voordat je hem kon bereiken, afspraak was weer een week of 2 verder. Niets laten weten of wat dan ook. Sta je dan... met je pony die door hoefbevangenheid met hoeven zit die groeien als kool. Druk, jaja ik geloof het allemaal best, moet ponylief dan maar 'verwaarsloosd' worden? Ben toch heel snel overgestapt op een smid die voor haar wél elke zes weken wil komen om haar hoefjes netjes te houden en haar niet laat stikken.