gaan liggen tijdens training

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: gaan liggen tijdens training

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 07:47

hihi waarschuw even wanneer je deze gaat inrijden Lachen Lachen

Geweldig. Paarden kunnen zo vindingrijk zijn, en die jonkies zijn het ergste Lachen

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt Lachen

Tis voor TS niet leuk, en ik denk dat ze met de tips die voorbij zijn gekomen wel een heel end komt Lachen Maar als ik dan voor mij een 2 jarige zie, die met een brutale smoel zegt "zo, dis goed" Dan moet ik wel even lachen

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 07:52

ja t is dr eentje Tong uitsteken zolang ik oplossingen voor zn gekke verzinselen kan bedenken vind ik het niet erg.
maar idd hij is heel erg slim.. maar dat houdt me wakker Clown. als ik m volgendjaar ga inrijden verwacht ik er zonder problemen op te kunnen stappen. alleen denk ik dat ik wel een probleem heb als hij fris is, want hij kan nu al hele mooie bokke sprongen maken enz.. dat laat hij nu al aan de longe zien.. en dan als het echt te gek word doordat hij echt helemaal uit zn dak gaat enz dan neem ik m korter of de volte en zelfs dan krijgt hij t nog allemaal voor elkaar.. dacht dat jonge paarden t moeilijk vonden om op een volte te lopen Rolleyes naja hij krijgt t dan nog steeds voor elkaar om allerlei dingen uit te halen... mijn deugenietje Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 07:57

hahaha en ze zijn nog zo heerlijk lenig Lachen Ik weet nog heel lang geleden had ik een jonkie die zelfs met zijn neus OP mijn teen NOG mij eraf kon krijgen......... was een knap peerd Lachen Lachen

Meestal rij je inderdaad zo weg met die brutale apen, alleen moet je ze geen ruimte geven om grappige verhalen te verzinnen Lachen

Het grote voordeel van brutaaltjes is dat ze niet zo snel onder de indruk zijn of overdonderd zijn, het nadeel is dat je altijd op je hoede moet zijn voor fratsen........

Maar mijn ervaring met brutaaltjes is dat ze wel altijd eerlijk zijn, maar gewoon een grote dosis humor hebben (die altijd ten koste gaat van het wezen mens) maar ze het eigenlijk nooit naar "bedoelen"

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 08:02

Hahaha ik heb erg moeten lachen de verhalen die in dit topic staan Haha! Het is namelijk zo herkenbaar, mijn pony is ook zo'n enorme grapjas Tong uitsteken Het verhaal van Nadya met dat plassen heeft die van mij ook gedaan maar dan onder het zadel. Hij deed of hij moest plassen en tegelijk even jeuk had. Ondertussen snaaide hij gewoon een paar happen gras weg (wat niet mocht hoor, maar daarna ging hij gewoon in de plashouding staan en het proberen door heel hard zijn hoofd naar beneden te doen. Jammer maar dan kreeg hij een schop naar voren)

Probeer te zien wanneer hij wil gaan neerploffen en hem dan naar voren te krijgen met alles wat je hebt. Stem, lichaamstaal, zweep... Ga maar enorm maf staan springen voor mijn part, hij moet er heel erg van onder de indruk zijn in elk geval.