Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Naja echt grappig is het neit natuurlijk
. Ik ga vanmiddag even bellen met wat ik moet doen .
. Binnen 5 dagen had ik een nieuw paspoort binnen
. Na die keurig vertelde haar eigenaar dat ze als schimmel bruin geboren op papier stond daar hebben we toen echt enorm om gelachen (dus toen ik deze topic titel las moest ik meteen aan Naadje denken
en toen was ze het nog ook).
) vandaar dat de schetser waarschijnlijk verwachtte dat Naadje ook een schimmel zou worden, maar waar hij bruin vandaan gehaald heeft
. Naad is toch echt altijd een vosje geweest vanaf dag een, sterker nog vanaf de eerste minuut dat ze geboren was
Timbers schreef:Grappig de eerste eigenaar van Naomi had datzelfde op de keuring toen ze ster werd...snap alleen niet dat het NRPS dat toen niet veranderd heeft. Na die keurig vertelde haar eigenaar dat ze als schimmel bruin geboren op papier stond daar hebben we toen echt enorm om gelachen (dus toen ik deze topic titel las moest ik meteen aan Naadje denken
en toen was ze het nog ook).
Moeder van Naomi, Joy was een roodschimmel of een roan (die kleuren kan ik even niet zo goed uit elkaar halen) vandaar dat de schetser waarschijnlijk verwachtte dat Naadje ook een schimmel zou worden, maar waar hij bruin vandaan gehaald heeft
. Naad is toch echt altijd een vosje geweest vanaf dag een, sterker nog vanaf de eerste minuut dat ze geboren was
. Tja, ik snap af en toe helemaal niks van het NRPS/KNHS. Ze hebben een nogal.. vreemde logica daar
.