Gel/acryl nagels en paardrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: Gel/acryl nagels en paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:45

Ik heb een tijdje gelnagels gehad, maar daar ben ik snel mee gestopt want iedere keer tikte ik ze weer kapot met het rijden en kon ik ze weer laten repareren. Op een gegeven moment ben ik er dus maar mee gestopt!

bosefoso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:59

Ik ben zo'n probleemgeval met nagels. Ik heb zogenamde skischansen, mijn nagels zijn dus een nachtmerrie voor iedere nagelstyliste. En ze zitten er nog steeds op!! Zoals ik al eerder schreef. Een goede nagelstyliste die regelmatig nagels zet is een must. Ook vanwege kwaliteit van het product,. Bij iemad die het maar zelden doet, is het product ouder en blijft het dus minder goed zitten. Na een half jaar is het acryl 'oud' en zal het dus inderdaad minder goed hechten (jaja, ik heb de opleiding ook gedaan, vond het toen al een drama om het zelf te zetten, en nu nog!)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:51

ik heb al een hele tijd acryl nagels en een hele set kost bij ons in de studio rond de 80 euro. ik laat ze iedere 3 weken bijwerken en dan kost het 36 euro. ik was zelf altijd een nagelbijter dus op het begin had de acryl nog niet echt hou vast, maar nu zijn mijn eigen nagels even lang als mijn kunst nagel zeg maar en ze blijven goed zitten hoor!

ligt er ook aan waar je het laat doen natuurlijk!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:27

Ik heb zelf gelnagels omdat ik nagels bijt/beet. Dus een pakket genomen om er vanaf te komen. 2x een nagel gebroken, beide keren de ringvinger. Meteen dezelfde dag laten maken, en geen enkel probleem. Heb er met het werken met de paarden geen last van. ook werk ik bij een tuincentrum en kan er eigenlijk alles mee, ondanks dat ze erg lang zijn geworden de laatste weken. Mijn nagelstyliste zet ze wel erg goed, geen enkel beetje pijn tijdens zetten en alles word direct gemaakt en ze doet het 4 dagen per week fulltime. Ik vind het echt een uitkomst die gelnagels Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:07

Het lijkt mij niet echt handig.
Ik heb weleens nepnagels gehad en 1 keer bij de paarden en ze waren afgebroken.

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 09:04

Iedereen heel erg bedankt voor alle goede,handige en lieve reacties,
ik ben er nu bijna zeker van dat ik ze laat zetten,
moet alleen nog even sparen Pling
Hebben jullie toevallig ervaring met : www.nagelsalonlaura.nl
deze zit bij ons in het dorp en komt op mij wel goed over,
nu graag jullie mening Knipoog

Kus

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 10:30

Annemeik schreef:
Nee, dat is wel zo. Als ze eraf gaan heb je echt wel 2 maanden nodig om je nagels weer mooi op te bouwen.

En ik vind 55 per 3 weken echt veel!

Maar de mevrouw die mijn nagels doet is Nederlands kampioen geweest en heeft al heel veel prijzen gewonnen. Dus dan betaal je wel voor naam en kwaliteit Knipoog.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:23

Dat kan wel, maar die heb je niet voor het oprapen Knipoog Die ze toen bij mij gezet heeft was ik echt niet dankbaar, die schuurde bijna mijn hele nagels weg voordat de gel er op ging...

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 21:30

Ik heb acrylnagels en ben er super tevreden mee. Mijn eerste set is begin maart gezet en na 3 weken (= afgelopen dinsdag) zijn ze weer opgevuld. Nu heb ik ook diamantjes erop, en ook die blijven er goed onder. Ik had nooit lange nagels en heb ze eigenlijk meteen al vrij lang laten zetten, en hier helemaal geen last meer gehad! Het was één dagje wennen in het begin maar ik kan er echt alles mee. Ik kom elke dag op stal en rijd elke dag, maar heb nergens problemen ondervonden... ook invlechten met naald & draad gaat heel makkelijk. Soms gaat er wel vuil onder zitten, maar met een beetje water, zeep en een borsteltje is dat er zo onderuit. Bij mij op stal hebben heel erg veel mensen gel- of acrylnagels, en bij vrijwel iedereen blijft het super zitten. Mijn nagelstyliste zet alleen acryl, omdat haar ervaringen met gel minder zijn. Dit in verband met het sneller afbreken, inscheuren etc. van de gel. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen hoor, ik heb eigenlijk nog van vrijwel niemand negatieve verhalen gehoord! Wel moet je goed kijken naar de kundigheid van je styliste, dit is erg belangrijk voor het uiteindelijke resultaat van je kunstnagels. Haha! Ik betaal voor een nieuwe set 45 euro per keer en voor het opvullen 30 euro. Opvullen doe ik na 3 weken. Succes ermee en alvast veel plezier met je waarschijnlijk aankomende nageltjes!

deeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 13:20

Kan makkelijk;) alleen moeten ze inderdaad niet super lang zijn want dan gaat er ook allemaal vies onder zitten enzo en breken ze inderdaad af;)

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 13:22

Ik heb ze ook gehad, het ging bij mij prima!
Alleen moet je ze wel steeds schoon maken Tong uitsteken