Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
crossmonster schreef:Ik neem aan dat ze die hond meeneemt in de auto?
Koop eens wat valeriaandruppels, zo'n flesje kost geen drol,
Haal de verdruppelaar eraf, en als de hond komt , giet je dat spul over hem heen.
Is niet schadelijk voor de huid, niet giftig (hij zal hooguit wat katten aantrekken) en het stinkt enorm naar zweetvoeten ghehehe
Als ze haar beklag komt halen weet jij van niks, wss heeft de hond ergens in gezeten
Dat opsluiten is ook een goeie!
Haal de verdruppelaar eraf, en als de hond komt , giet je dat spul over hem heen.
Is niet schadelijk voor de huid, niet giftig (hij zal hooguit wat katten aantrekken) en het stinkt enorm naar zweetvoeten ghehehe
Als ze haar beklag komt halen weet jij van niks, wss heeft de hond ergens in gezeten
ELpatcho schreef:haha die valeriaan truc lijkt me toch een zeer effectieve oplossing
Vjestagirl schreef:oOoKellyoOo schreef:Ze is geen klant van ons maar haar stukje land grenst aan onze rijbak en weiland. Idd laten ophalen door een ambulance of naar het asiel brengen lijkt me wel een optie
Kan ook nog. Naar t asiel brengen, zeggen dat je n zwervertje hebt gevonden...
En er zullen vast wel weer mensen zijn die vinden dat dit niet kan: Moet ze die hond maar bij zich houden...

Vjestagirl schreef:Wat je ook kunt doen is een paar keer vlak naast die hond de longeerzweep laten landen... Gewoon int zand. Laat m maar schrikken...
? smurffie schreef:Vjestagirl schreef:Wat je ook kunt doen is een paar keer vlak naast die hond de longeerzweep laten landen... Gewoon int zand. Laat m maar schrikken...
straf jij de hond op de wandaden van de eigenaar?
en dan de hond ook niet bij kunnen houden als er andere honden over de weg voorbij komen.