Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Denk niet dat je dat kan vergelijken 
Diaan schreef:Ik heb altijd rubberen rijlaarzen met voering gehad, maar nu ik nieuwe rijlaarzen nodig heb, denk ik er over na om leren rijlaarzen te gaan kopen.
Helaas zijn ze vaak nogal duur! Zijn er ook laarzen rond de 150euro? Merk is voor mij niet belangrijk! Graag zonder veters! Ik wil ze ook graag kunnen passen in een winkel!
Graag jullie prijs, ervaring en verkooppunt
BrittKitt schreef:Voor €200,- kan je ook niet zoveel verwachten van leren laarzen, zeker niet bij redelijk intensief gebruik vind ik.
En met die dingen kan je toch zeker wel gewoon teruggaan? Neem aan dat hij ook wel snapt dat dat niet de bedoeling is.
Ligt er net maar aan welk merk .. Deze had de ruitersporthandelaar zelf laten maken + importeren uit Italie geloof ik. z0rr0 schreef:Diaan schreef:Ik heb altijd rubberen rijlaarzen met voering gehad, maar nu ik nieuwe rijlaarzen nodig heb, denk ik er over na om leren rijlaarzen te gaan kopen.
Helaas zijn ze vaak nogal duur! Zijn er ook laarzen rond de 150euro? Merk is voor mij niet belangrijk! Graag zonder veters! Ik wil ze ook graag kunnen passen in een winkel!
Graag jullie prijs, ervaring en verkooppunt
harry's horse deluxe zijn nu overal in de aanbieding voor 149 euro ze zijn anders 180 euro
dressagelady schreef:Die heb ik vandaag toevallig nog gezien, maar niet gevoeld moet ik eerlijk zeggen. Zag er best netjes uit hoor!

Diaan schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik ben geslaagd voor tweedehands petrie's die nog in perfecte staat zijn!

BrittKitt schreef:Tja toch blijkt regelmatig dat goedkoop duurkoop is.
Je woont wel in de buurt van Raamsdonksveer dus dat scheelt. Ga eens een kijkje nemen bij Lipica, dat is een goed merk voor een vrij lage prijs.