Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Claudienee schreef:Dit is voor ons beiden makkelijk te betalen, ik heb minimaal 145 euro per maand te besteden

Of is het een zij
?

Claudienee schreef:Het andere paard is al een 10-tal jaartjes oud, is ook een lange tijd kreupel geweest, en de €200 is een vriendenprijsje

en natuurlijk heel enthausiast!
ponyfee schreef:Claudienee schreef:Het andere paard is al een 10-tal jaartjes oud, is ook een lange tijd kreupel geweest, en de €200 is een vriendenprijsje
Bij die van jou is dat anders: jong vers bloed, nog geen manege-paard (want die zijn ook door en door gereden) dat zal minstens 1500 euro gaan kosten denk ik, maar hoop voor jou dat je hem voor minder krijgt hoor!
Claudienee schreef:Hij zei dat ie voor hem ongeveer 3000 zou willen hebben, maar er waren natuurlijk nog veel meer geinteresseerden, dus de prijs kan oplopen
connie1964 schreef:de hoefsmid komt eens in de 4 a 5 maanden..
knip jij ook je nagels eens in de vier/vijf maanden?
ponyfee schreef:connie1964 schreef:de hoefsmid komt eens in de 4 a 5 maanden..
uhm...........knip jij ook je nagels eens in de vier/vijf maanden?
dan wil ik ze niet zien...
Claudienee schreef:@Annebe; Ik denk dat ik hem bij een boer wil stallen, aangezien pensionstalling en manege's nogal hoog oplopen, prijs voor een stal op de manege waar hij nu staat is ongeveer 220-250 euro in de maand, en das nogal veel! (gezien de faciliteiten niet, maar kan het gewoonweg niet ophoesten)
En ik denk dat ik hem dan alleen laat bekappen
Claudienee schreef:@Annebe; Ik denk dat ik hem bij een boer wil stallen, aangezien pensionstalling en manege's nogal hoog oplopen, prijs voor een stal op de manege waar hij nu staat is ongeveer 220-250 euro in de maand, en das nogal veel! (gezien de faciliteiten niet, maar kan het gewoonweg niet ophoesten)
En ik denk dat ik hem dan alleen laat bekappen