ze willen het gaan verplichten geloof ik?
Voor buitenrijden zoiezo geloof ik.. maneges misschien ook.
Ik rijd zelf op een manege, als het daar verplicht word, ben ik weg..
Ik vind het geweldig om zonder tuig op mijn paard te rijden.
Je kan het omschrijven als natuurlijk.
Nou moet ik al een cap op, en dat vind ik niet zo erg ( heb me zus een keer zien vallen, was der cp doormidden, beter je cap dan je hoofd.. ) maa als ik ook nog eens met bpdyprotector moet gaan rijden, dan vind ik er niks natuurlijks meer aan.
Al is mijn andere paard van 3 rond een jaar of 5/6, en ik spring er wat hoger mee, dan zou ik het wel doen.
Maar gewoon lekker rijden voor je plezier.. nee, dat vind ik absolute onzin.
Ook vind ik dat ze niet alles moeten verplichten, en mensen wel een beetje vrijheid moeten gunnen.
Op je fietsje kan je toch ook hard vallen?
Zullen we dan maar met z'n allen een bodyprotector gaan dragen?
nee, dat gaat me te ver.
Ik snap wel dat andere mensen het willen, die voelen zich er misschien veiliger door.
En natuurlijk is het ook veiliger.. maar ik ben denk te koppig
Ik weet niet of dit een zinvol berichtje is maar ik dacht ik deel mijn ervaringen:P
Ik heb door mijn bp zeker twee keer ernstiger letsel voorkomen, anders had ik wsl een rugwervel gebroken.
stijf ding. Doordat hij niet lekker zat, wou ze hem ook niet graag aan. Maar aangezien ze een jonge felle pony had, en ik het heel belangrijk vond dat ze ten alle tijde een BP aan had, hebben we enkele BP uitvoerig gepast en de Kieffer kwam daarbij het lekkerste uit de bus. Ze draagt hem nu zonder mokken
en morren ! Van mij mogen zij de BP verplicht stellen voor de kids !