Heb me doorgereden op zadel waarschijnlijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: Heb me doorgereden op zadel waarschijnlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:33

Ik rijd altijd door als ik de verkeerde onderbroek aan heb. Ik heb soortement van boxertjes in mijn la liggen, gewone slipjes en diverse soorten strings. Met die boxertjes en slipjes rijdt ik door, en bij strings heb ik nergens last van. Wel heb ik weer andere problemen met de meeste strings die ik heb, ik heb maar één of twee modellen waar ik echt fijn mee kan rijden zonder dat ik er last van ga krijgen.

xXIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 15:34

Ik heb dat een keer gehad met een hele lange buitenrit, 2 dagen achter elkaar, voor het eerst zolang gereden en ik kan je vertellen, ik kon haast niet meer zitten en lopen ging er ook niet makkelijk van af., maar naar een dag was het over, ik weet wel als ik dit weer eens doe dat ik dan wel een gelpad minstens koop Clown Gebeurt me nooit meer, maar wij hadden er ook heel warm weer bij misschien ook een oorzaak. Iedereen had er zowat last van.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:56

zo, ik was vorig jaar op de veluwe, ik ging echt kapot na dag 1 en nog 5 dagen te gaan....
Nu heb ik daar een apart zadel voor die wel lekkerder zit (ga nu een barefoot kopen, die zit fijn!)
Het lag wel degelijk aan mijn ainsley, op een boomloos heb ik veel minder last! Het is een perfect dressuurzadel, maar voor lange ritten niet. met bakwerk rij ik nooit door, moet wel inderdaad nadenken over t ondergoed wat je aantrekt om lekker te rijden.

En die zalf: die had ik mee op trektocht omdat ik er al bang voor was, maar dat heeft naar mijn idee geen donder geholpen. Het voelde ook niet beter met die zalf na het rijden. T was een duur potje, dus die neem ik niet meer.

Een bontje helpt ook niet, een gelzitting zou misschien wel helpen. Maar die wil ik niet als ik dressuurrij en het niet nodig is. Een gelpad helpt ook zeker niet, die maakt de zitting van je zadel niet zachter ofzo.

Lastig probleem he! Ik hoop hier nog meer tips te vinden, dit is in ieder geval wat ik je kan vertellen.