GPA pikeur cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naambordje

Re: GPA pikeur cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 10:42

QundP schreef:
sjorsie schreef:
Ik vind het een mooie cap, maar met een belachelijke prijs, dan denk ik laat maar. Ik wil best geld uitgeven maar dit vind ik nou gewoon onzin.

Ja, ik heb nu een hickstead engelse cap.. maar helaas pas ik die niet meer.. dus ik ben opzoek, en vind een pikeur erg mooi! Bloos

Ooooooh Duivel waar heb je die hickstead gehaald? Ik wil al zo lang zo'n cap.. Afgod
Btw ik heb ook een GPA en vind 't een super fijne cap.. Bij mijn vorige cap, een youngster ofzo, bleef mijn zweethoofd in hangen, elke keer als ik m weer opzette.. bij de GPA isoleert dat beter. En hij blijft ook heel mooi!!

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:54

Ik heb een GPA, echt al heel lang en bevalt super!! Zit fijn om mn hoofd en blijft er mooi uit zien. Ik vind caps vaak op eierdoppen lijken en anders lijken het van die wielrennershelms

Zam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:31

Ik heb ook een GPA carbon, de standaard versie : Afbeelding
Ben er érg tevreden over !! Hij zit echt super en vind het een mooi model.
Heb de titium laatst ook eens gepast, met ventilatie gaten voorop:
Afbeelding
Maar dit model paste bij mij niet.. en zat heel anders dan de carbon. Hier heb ik al meer mensen over gehoord..
Het is dus echt een kwestie van passen, en voelen of die cap ook bij jou past...

Daarnaast heb ik laatst een bruine kavalkade cap gekocht.. Omdat ik al mn springspullen in het bruin heb, en de GPA carbon is er niet in het bruin..
Die cap is wel te doen voor zo af en toe.. maar ik heb veeeeel liever de GPA op mijn hoofd. Die is lichter, de pasvorm is beter !

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:36

Ik heb zowel de carbon als de titium. Persoonlijk vind ik qua pasvorm de carbon fijner zitten. Ik heb deze cap al jaren en zit perfect en is volgens mij ook heel veilig Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:09

titium was de enige die me fatsoenlijk zat, dus keuze zo gemaakt

Dope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:03

Ik heb ook een GPA Pikeur, fijne cap vind ik

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 17:50

Ik heb ook een GPA Carbon.
Hij zit heerlijk en ziet er super uit. Ik ben 100 % tevreden Lachen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:09

Ik heb mijn GPA inmiddels 4 jaar, hij ziet er nog netjes uit en hij zit prima. Lachen

QundP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 17:32

en nu nog bedenken welk model het dan zou worden ROFL Tong uitsteken

Maris_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:06

Moet zeggen dat ze een perfecte pasvorm hebben. Wil geen ander meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:57

KarinvdM schreef:
Ik heb mijn GPA inmiddels 4 jaar, hij ziet er nog netjes uit en hij zit prima. Lachen

Ik heb hem ook al 4 jaar, en nog geen moment spijt van gehad!!!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 12:27

Ik heb nu 3 GPA's. De glasvezel heb ik echt al heel lang. Toen de GPA net uitkwam heb ik m toen gekregen van mijn ouders.
Nu heb ik de GPA titium voor dagelijks gebruik, en een mooie titium voor op concours. Ik heb de GPA speedair besteld in het bruin om thuis te trainen. Die cap zit echt mega fijn! *LOL*

Zam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:12

Ik heb de GPA carbon al een hele tijd, en ben er echt tevreden over..
Zit nu te denken om ook de speedair in het bruin aan te schaffen, omdat ik voor het springen bruin tuig heb inclusief shabrak en oornetje..
Maar hij is nogal prijzig .. scheelt wel dat ik in een ruitersportzaak werk .. Vork

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:17

Ik heb de cap ook en ben er super blij mee! gebruik 'm iedere dag en ga voor een volgende cap niet meer zoeken! Knipoog

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:22

anniee schreef:
Waar staat die test over caps, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, lijkt me wel interessant Lachen

Ik ben ook wel benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!! Wie weet het? Verward

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:27

__KELLY schreef:
Noukie schreef:
Het zal maar de enige cap zijn waarvan de pasvorm bij je hoofd past..
Wordt je dan even flink verkeerd ingeschat wat betreft punten A-D Clown

Kortom: ik heb nu mn 2e GPA in 8 jaar ofzo? Hij zit heerlijk, blijft mooi en ik ben er gewoon superblij mee. Alle andere caps passen niet of staan belachelijk op mijn hoofd.
300 euro betaal ik per maand ook aan stalling, dus vind ik dat opzich geen bizar bedrag sinds het om bescherming van mn eigen hoofd gaat.
Dat er goedkopere caps zijn die ook mooi zijn is zeker een feit, mits de pasvorm daarvan goed is. En juist die pasvorm maakt de GPA voor mij zo exclusief, niet de prijs, de hype of whatever.

nou dan zou misschien punt E zijn dat hij precies past en word gekocht voor het comfort, maar uiteindelijk gaat een cap om veiligheid en daar wou ik een beetje naartoe...
ik heb liever een belachelijk ding op mijn hoofd die functioneerd dan een dure cap, maargoed is maar net waar je prioriteiten liggen he, de 1 wil een passende cap en de andere wil een zo veilig mogelijke cap (die daarentegen ook goed moet passen want een onveilige cap past ook vaak niet goed om het hoofd)

Ik heb een cap gezien van GPA in een winkel en als je die cap zag kreeg je standaard een hartaanval.. Iedere klant die die cap zag zei dat degene die die cap droeg verongelukt MOEST zijn..
Zo erg zag die cap eruit.. Meisje bleek met haar hoofd tegen de omheining zijn geslingerd.. Dankzij het comfort wat de cap biedt en ook de gode pasvorm kon ze zo weer opstaan..

ELKE cap die is goedgekeurd is gewoon goed.. punt.. daarna ga je kijken welke beter zit en welke een beter comfort biedt..

Wat uit de test komt is getest door 4 a 5 mensen terwijl er in nerderland misschien wel 100.000 mensen met een GPA rijden..

Ontopic:
Ik heb zelf ook een GPA cap.. Ik verdomde het nog om met een Casco te rijden waarbij de gehele cap elke keer in m'n hoofd stond en als ik hem losser deed schoof die van links naar rechts op mijn hoofd. Al met al geen pretje dus..

Ik naar Drunes Ruiterhuis voor een goede cap. Heb die halve cap daar gezien en m'n mams ging bijna out.. Ik zo'n ding op m'n hoofd gezet en twee uur later had ik hem nog steeds op.. De cap zit fantastisch lekker en toevallig ziet het er niet uit alsof je een waterhoofd hebt ofzo Vork

Ik ben er supergelukkig mee en wil nooit meer een andere cap! Liever een gat in m'n hand dan een gat in m'n hoofd Knipoog

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:30

Marieke_xXx schreef:
Ik heb een IRH, zien er ietswat hetzelfde uit, en in prijs veel goedkoper! Lachen

helemaal mee eens! ik heb ook een IRH en zit echt heel lekker Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:38

Heb een GPA Carbon en Titium voor thuis en een GPA Highlite voor op wedstrijd. Ik zweer bij die caps. Zitten echt heerijk.
De carbon heb ik al zeker meer dan 6 jaar en is nog steeds mooi om te zien.

romy20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 15:09

gpa is een heerlijke cap!
goede pasvorm, lekker licht en mooi..
ik vind dat ze de prijs zeker waard zijn

ZanaraZ04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 15:33

Heb ok sinds een paar maandjes de GPA carbon , hiervoor een tijd de hh pro leather gehad, waar ik dus enorme koppijn van kreeg, bij deze cap geen last van zit echt heerlijk!

sterre2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:42

Bij ons thuis alleen maar de geventileerde GPA's.

Zitten erg fijn, zijn errug veilig en ziet er gewoon prima uit. *LOL*

p.s. de prijs is het enige nadeel.
Huilen

Showjumpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:58

tsjaaah, wat ik zeg over de GPA cap.
is dat hij geweldig zit,
en dat het een goede cap is.
nouja dat is mijn mening dan.
en hy ziet er perfect uit.

Efrit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 11:05

Ik heb ook een GPA carbon.
Ik heb hem al een aantal jaar en de cap zit gewoon erg lekker en s'zomers krijg je er ook niet zo'n zweethoofd van (verschilt natuulijk ook van persoon).
Ik vind het een fijne cap, die overigens wel wat duur is, maar hij zit wel erg lekker, vergeet hem soms af te zetten Bloos haha! En hij staat ook nog eens mooi, niet dat, dat echt belangrijk is, veiligheid is belangrijker maar het is toch mooi meegenomen Knipoog!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:06

ik heb een GPA Jimpi (voor kinderen Haha! ) en het bevalt mij prima Lachen ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de cap met heel veel korting heb gekocht (aanbieding... 70% korting ofzo), anders had ik deze cap waarschijnlijk nooit gekocht.. Lachen

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:19

Ik heb ook een GPA cap.. Al best lang.. En ik zweer erbij.. Als ik ooit een nieuwe cap moet koop ik er zeker weer zo een.. Zitten superfijn!