Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miss_Malfoy schreef:Ik heb ook zo'n knot, maar mijn haar is er eigenlijk net te lang voor.
Ik doe het haar namlijk om de knot heen, een elastiek, en dan moet ik nog een hele hoop met haar wegfutselen...
A_N_O_U_K schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik heb ook zo'n knot, maar mijn haar is er eigenlijk net te lang voor.
Ik doe het haar namlijk om de knot heen, een elastiek, en dan moet ik nog een hele hoop met haar wegfutselen...
Als je dan een extra netje gebruikt heb je daar haast geen last van.. Dan kan je het daar onderstoppen..

A_N_O_U_K schreef:Dat geloof ik graag. Bij mij blijft het al zitten als ik twee stiekjes gebruik.Ik doe altijd een hele lage staart maken, dan die donut erom heen.. Haar erom verdelen.. Elastiek erom.. Bruinig netje erom. en daaronder al je haar duwen. En die volsteken met van die open speldjes, zodat het stevig vast blijft zitten.. Dan doe ik een donkerblauw netje erom heen.. Dan een parelnetje.. Vervolgens een breed fluwelen elastiek zodat het er mooi uit ziet.. Dan doe ik de losse plukjes nog vaststeken met platte schuifspeldjes en dan spuit ik er haarlak op..
Blijft super zitten!