Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tjee schreef:Wij gaan ook vandaag verhuizen met de paarden en wachten ook tot vanmiddag aangezien op nu.nl staat dat het dan rustiger is.

Sheffie schreef:ik moet zo naar mijn nieuwe stal. Morgen zou het ook nog stevig waaien dus we zullen wel moeten want anders moet ik nog een week op mijn oude stal blijven en daar heb ik geen zin in. Ik woon in het midden van het land en we moeten bijna de hele rit tussen de bomen door dus hopelijk valt het dan mee, als er niks om waait.
.....geen zin in....hopelijk gaat het goed onderweg. Ik snap je aan de ene kant wel, je wil graag naar je nieuwe stekkie, maar om daar nou de veiligheid van je paard en jullie mee op het spel te zetten ( en eventuele ander weggebruikers)? Is het zo'n wereld ramp om op je oude stal te blijven dan?
sylaine4ever schreef:pff wat een weer
word je niet goed van net bijna weggewaait op het paard haha
hopen dat het snel minder word wil men nieuwe paardje ophalen!!!
moet ongeveer uur rijden met de trailer...
wat zouden jullie doen?
A_n_n_e_ schreef:Tuurlijk wel! haha maar ik bedoel als je met trailer rijdt..dan kan je achter kant zo maar zeggen de trailer dus anders slingeren dat de auto..en dat heb je met deze niet..dus heb je volgens mij meer controle..!
itske schreef:A_n_n_e_ schreef:Tuurlijk wel! haha maar ik bedoel als je met trailer rijdt..dan kan je achter kant zo maar zeggen de trailer dus anders slingeren dat de auto..en dat heb je met deze niet..dus heb je volgens mij meer controle..!
Heel veel succes
daar staat dat ik ook nu niet de weg op zou gaan, maar ik me het gewoon afvroeg..!